Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er der bare jeg som synes at det er mange feiginger generellt på de norske serverene, og det er morsommere å spille på utenlandske servere ? Mer action og folk tar mer sjanser i utlandet :p

Synes det skjer uavhengig av nasjonalitet.

I går spilte jeg for eksempel på en av standardserverne jeg pleier å være på, engelsk sak, og uten å overdrive så satt hele laget mitt passivt lengst bak på ethvert kart uansett om vi var i angrep eller i forsvar (Rush btw). 8 stykker satt rolig og så på at en fiendejævel planta bomba og istedet for å gjøre et eneste forsøk på å defuse så de på mens de tydeligvis forsøkte å campe seg til positiv K/D ratio. Irriterende? Japp, men må vel regne med at det skjer fra tid til annen

Lenke til kommentar

Er der bare jeg som synes at det er mange feiginger generellt på de norske serverene, og det er morsommere å spille på utenlandske servere ? Mer action og folk tar mer sjanser i utlandet :p

 

Spiller aldri på norske servere, de lagger så mye og det er lite samarbeid.

Spilte en good runde i går på en tysk server.

 

bfbc2game20100605232149.png

 

Lenke til kommentar

Er der bare jeg som synes at det er mange feiginger generellt på de norske serverene, og det er morsommere å spille på utenlandske servere ? Mer action og folk tar mer sjanser i utlandet :p

 

Spiller aldri på norske servere, de lagger så mye og det er lite samarbeid.

Spilte en good runde i går på en tysk server.

 

bfbc2game20100605232149.png

 

 

Det er vel egentlig det jeg mener , mer samarbeid på utenlandske servere.Flinkere til å gi dekningsild osv.

Lenke til kommentar

Jeg pleier som oftest å spille med en kamerat, fordi det er uendelig mye gøyere enn å spille alene, og vi pleier å finne tilfeldige servere hver gang. Er det bare jeg som synes at det nesten alltid er et kjempebra lag mot et dårlig lag, hver eneste gang? Selvfølgelig finnes det unntak, men i stad havnet jeg på et dårlig lag. Lite samarbeid og generelt dårlig lagånd, mens kompisen min havna på det gode laget, som rundjulte oss. Hva synes dere?

 

/rant.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Tja, jeg spiller vel egentlig kun med Kompani Gamer folka for tiden. Det å kunne sitte på mumble og snakke med folk som er i samme squad (og som du "kjenner") gjør det hele mye morsommere.

 

Det samme gjelder vel samtlige MP spill. Jeg er faktisk så kronisk at jeg ikke spiller Multiplayer i noen spill, i det hele tatt, hvis jeg ikke har venner å spille med siden jeg synes det er så mye kjedeligere.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Prosentvis vil jeg si at 70% av gangene er det litt vel mye lagforskjell. Dette er det jeg føler etter rundt 60timer online.

 

Jeg har 145.8 timer registrert og opplever nesten det samme , men jeg har merket meg et par servere som er bedre enn andre når det gjelder balanse.Hvis man er på et dårlig lag , så tar jeg det som god trening :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller mye HC Rush på TV2 serverne. Begynner å bli rimelig lei camping.

Ser på minimappet når noen plasserer bomba, og ikke en eneste jævel prøver å defuse.

Samme gjelder som attackers, folk er kun interessert i kills. Når halve laget er snipere er det ikke rart det går til helvete så ofte.

Lenke til kommentar

Jeg spiller mye HC Rush på TV2 serverne. Begynner å bli rimelig lei camping.

Ser på minimappet når noen plasserer bomba, og ikke en eneste jævel prøver å defuse.

Samme gjelder som attackers, folk er kun interessert i kills. Når halve laget er snipere er det ikke rart det går til helvete så ofte.

 

TV2 serverene er FULLE av campere , alltid , slik er det bare. Fikk en boost når jeg begynte på utenlandske servere ! Er nok endel umodne statshorer der ute.

Lenke til kommentar

TV2 serverene er FULLE av campere , alltid , slik er det bare. Fikk en boost når jeg begynte på utenlandske servere ! Er nok endel umodne statshorer der ute.

 

Noen servere å anbefale? Finnes det noen "faste" servere folk her spiller på? Noen gamer.no klan osv? Jeg har desverre ikke tid til å lese hele tråden her...

Lenke til kommentar

TV2 serverene er FULLE av campere , alltid , slik er det bare. Fikk en boost når jeg begynte på utenlandske servere ! Er nok endel umodne statshorer der ute.

 

Noen servere å anbefale? Finnes det noen "faste" servere folk her spiller på? Noen gamer.no klan osv? Jeg har desverre ikke tid til å lese hele tråden her...

 

i3D.net - har suverene servere ! Bare å skrive dette i søkefeltet.

Lenke til kommentar

Er hjemme nå, og her får jeg med en gang jeg joiner en server "connection lost - please check blabla". PB er oppdatert, og BC2 fungerte i går på min andre bopel. Porter som blir blokkert? Prøvde å åpne de portene som det sto BC2 brukte, men funker fortsatt ikke.. Any ideas?

Lenke til kommentar

Bah, Punkbuster feiler lol.

Poppa inn en kar som kalte seg "lollol" på en av de faste serverne jeg spilte på her forleden som etterhvert ble beskyldt for å jukse uten at jeg selv hadde merket det da jeg var på laget hans til å begynne med.

Fulgte etter han og merket at han avfyrte skudd med ump (eller et av de andre sub'mg'ene i samme klasse) som traff folk midt i planeten uansett hvor godt tildekket de var av buskas og hus i tillegg til at avstanden var stor.

Etter en liten stund med dette plantet han seg i egen spawn og tok headshots på alt og alle uansett hvor på kartet de befant seg og la egentlig ikke noe skjul lenger på at han brukte aimbot av et eller annet slag som av en eller annen grunn ikke blir busta av PB.

 

Etter dette har jeg blitt paranoid og ser en cheater bak hver busk. Jeg føler at jeg ofte blir truffet direkte selv som jeg gjemmer meg under en busk og bak et tre.

Andre som har det slik? :p

 

Skjønner egentlig ikke poenget med å bruke cheats som dette da en ikke akkurat kan skryte av å være god med slike hjelpemidler som lar en se alt og alle uten problemer og gir deg autoaim og treffer uansett avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...