Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Hadde et par gode runder i går når jeg ikke havnet på lag med hjernedøde zombier.

Men så kom vi på desert kartet (det med to helikoptere). Og jada, fiendene fikk hold i begge helikopterne.

De hadde alle flaggene og sirkulerte rundt spawnpointet.

FY FAEN så irritert jeg blir når folk holder på sånn :p

 

Sykt arti er det hvertfall. En runde igår på atacama: Jeg fløy, og en kompis var gunner. Han gikk 32-0 med over 5000 poeng - NICE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et par gode runder i går når jeg ikke havnet på lag med hjernedøde zombier.

Men så kom vi på desert kartet (det med to helikoptere). Og jada, fiendene fikk hold i begge helikopterne.

De hadde alle flaggene og sirkulerte rundt spawnpointet.

FY FAEN så irritert jeg blir når folk holder på sånn :p

 

Sykt arti er det hvertfall. En runde igår på atacama: Jeg fløy, og en kompis var gunner. Han gikk 32-0 med over 5000 poeng - NICE!

Hm, minner meg om den gangen kompis kjørte meg rundt og jeg gikk 52-1 ^^

Lenke til kommentar

Å være gunner er win :p

Noen som heli rusher????

Med det så mener jeg at man fyller opp en Black Hawk på rush sirkulere over en bombsite for å kjøre rett ned på den mens alle hopper ut like over bakken. Plutselig så har man 5 stk nede på B hvor en planter mens andre "defende"

utrolig bra taktikk det. De fleste aner ikke hva som skjedde xD

Lenke til kommentar

Hadde et par gode runder i går når jeg ikke havnet på lag med hjernedøde zombier.

Men så kom vi på desert kartet (det med to helikoptere). Og jada, fiendene fikk hold i begge helikopterne.

De hadde alle flaggene og sirkulerte rundt spawnpointet.

FY FAEN så irritert jeg blir når folk holder på sånn :p

 

Sykt arti er det hvertfall. En runde igår på atacama: Jeg fløy, og en kompis var gunner. Han gikk 32-0 med over 5000 poeng - NICE!

Hm, minner meg om den gangen kompis kjørte meg rundt og jeg gikk 52-1 ^^

 

Lukter baserape ftw...

Lenke til kommentar

det er det jeg ikke liker med conquest, og spesielt atacama desert med helikopterene. får et lag tak i alle flaggene, kan de gå helt inn i spawnet til det andre laget og slakte alle. jeg skal ikke si at jeg ikke har gjort det selv, men jeg syns det burde vært en grense der det ene laget ikke kan gå over uten å dø etter 10 sek mot de andre sin base

Lenke til kommentar

Hadde et par gode runder i går når jeg ikke havnet på lag med hjernedøde zombier.

Men så kom vi på desert kartet (det med to helikoptere). Og jada, fiendene fikk hold i begge helikopterne.

De hadde alle flaggene og sirkulerte rundt spawnpointet.

FY FAEN så irritert jeg blir når folk holder på sånn :p

 

Sykt arti er det hvertfall. En runde igår på atacama: Jeg fløy, og en kompis var gunner. Han gikk 32-0 med over 5000 poeng - NICE!

Hm, minner meg om den gangen kompis kjørte meg rundt og jeg gikk 52-1 ^^

 

Lukter baserape ftw...

Var i rush, så det var bare halveis banerape :rolleyes:

Lenke til kommentar

det er det jeg ikke liker med conquest, og spesielt atacama desert med helikopterene. får et lag tak i alle flaggene, kan de gå helt inn i spawnet til det andre laget og slakte alle. jeg skal ikke si at jeg ikke har gjort det selv, men jeg syns det burde vært en grense der det ene laget ikke kan gå over uten å dø etter 10 sek mot de andre sin base

 

mhm, eneste måte å unngå det når man er laget (som taper) er forsøk på å "ninja" baser på andre siden av banen, men det skjer ikke ofte :(

 

Men jeg kommer ikke på en løsning som er rettferdig, noen som har forslag til det her?

Lenke til kommentar

Er så sinnsykt irriterens at de ikke nerfa M60 som gjorde med M16A2. M16A2 er jo nesten ubrukelig nå, imens M60 fortsatt er altfor kraftig. Helt ærlig så merker jeg ikke noe forskjell de gangene jeg har brukt den.

Er jo unødvendig å prøve drepe en medic med M60 om du er f.eks engineer med våpen som uzi og pp-2000 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk blitt drept lite av M60 i det siste. Synes det er mye verre med magnum ammo + diverse våpen.

 

En liten burst på to tre skudd (ikke Hardcore mode) og du er nede. Jeg har ikke lyst til å spille MW2, jeg vil spille Battlefield!

 

Edit: Men er forresten enig med at Engi våpnene (ikke RPG's) er spesielt supre. Det er tross alt en grunn til at så mange går rundt med CG.

Hvis jeg ser en fiende kan jeg:

1. Velge å ta frem "håndvåpenet" mitt, og be til gudene om at fienden ikke snur seg rundt, skyter to magnum ammo skudd i skallen min og så er jeg dau.

2. Eller så kan jeg ta frem CG, lukke øynene og synge en trall, skyte et random skudd og få double-kill.

Endret av Error
Lenke til kommentar

PP-2000 dreper en hver medic innenfor 50m...

Bare fiksa litt på rettskrivinga.

 

On-topic: 7 av 10 death jeg hadde i dag var fra M60, jeg spiller tross alt på 360 og den har ikke blitt nerfet enn men allikevel.

 

Fol vet den kommer til å bli nerfet og rusher så mange gold stars som mulig før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...