Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten så liker jeg ikke shotguns. Synes det går altfor tregt.

 

Enig. Liker å bruke samme klasse og samme våpen i gjennom en hel runde. På BC2 er mappene såpass store at du må bytte mellom shotguns og andre våpen i forhold til hvor tett du er på fienden. Det liker jeg ikke, som gjør at jeg holder meg unna shotguns litt for mye..

Lenke til kommentar

Forresten så liker jeg ikke shotguns. Synes det går altfor tregt.

 

Enig. Liker å bruke samme klasse og samme våpen i gjennom en hel runde. På BC2 er mappene såpass store at du må bytte mellom shotguns og andre våpen i forhold til hvor tett du er på fienden. Det liker jeg ikke, som gjør at jeg holder meg unna shotguns litt for mye..

 

Samme her. Shotgun passer ikke like bra i BC2 pga at det er så mye åpent landskap. Men artig er de likevel :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Forresten så liker jeg ikke shotguns. Synes det går altfor tregt.

 

Enig. Liker å bruke samme klasse og samme våpen i gjennom en hel runde. På BC2 er mappene såpass store at du må bytte mellom shotguns og andre våpen i forhold til hvor tett du er på fienden. Det liker jeg ikke, som gjør at jeg holder meg unna shotguns litt for mye..

 

Samme her. Shotgun passer ikke like bra i BC2 pga at det er så mye åpent landskap. Men artig er de likevel :)

 

Anbefaler å prøve Assault med 40mm shotgun, spesielt om det ikke er så mye destruerbart cover (ellers er jo 40mm GL en sikker vinner, siden den er bedre på alt over 5 meters hold) :p

Gir skikkelig godfølelsen at man faktisk kan "assault"-e en bygning uten å blåse ned veggene først :)

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Sett på Slugs + Magnum Ammo og spill på HC så har du en sniper :)

Tips: Saiga 20k med Slugs og Magnum Ammo, den har mindre range en 870 men skyter raskere.

Jeg blir irritert når shotguns blir til sniper rifler :cry:

Prøvde en shotgun som engineer(trenger masse mer poeng) på Arica Harbor, klarte ikke skyte noe som helst. Går så inni hampen tregt når du må bruke flere skudd. Lettere å bare bruke et burst våpen.

Lenke til kommentar

PP-2000 dreper en hver medic innenfor 50m...

Bare fiksa litt på rettskrivinga.

 

On-topic: 7 av 10 death jeg hadde i dag var fra M60, jeg spiller tross alt på 360 og den har ikke blitt nerfet enn men allikevel.

 

Fol vet den kommer til å bli nerfet og rusher så mange gold stars som mulig før?

Er nok ikke bare sånn, har vært sånn siden dag en. Og såkalt "n00btubing" har aldri vært et problem på 360 for meg i allefall.

Lenke til kommentar

Forresten så liker jeg ikke shotguns. Synes det går altfor tregt.

 

Enig. Liker å bruke samme klasse og samme våpen i gjennom en hel runde. På BC2 er mappene såpass store at du må bytte mellom shotguns og andre våpen i forhold til hvor tett du er på fienden. Det liker jeg ikke, som gjør at jeg holder meg unna shotguns litt for mye..

 

Samme her. Shotgun passer ikke like bra i BC2 pga at det er så mye åpent landskap. Men artig er de likevel :)

 

Anbefaler å prøve Assault med 40mm shotgun, spesielt om det ikke er så mye destruerbart cover (ellers er jo 40mm GL en sikker vinner, siden den er bedre på alt over 5 meters hold) :p

Gir skikkelig godfølelsen at man faktisk kan "assault"-e en bygning uten å blåse ned veggene først :)

 

Ja, shotgun til assault er jo bra ^^ Men tenkte på "rene" shotgun våpen da :)

Lenke til kommentar

Forresten så liker jeg ikke shotguns. Synes det går altfor tregt.

 

Enig. Liker å bruke samme klasse og samme våpen i gjennom en hel runde. På BC2 er mappene såpass store at du må bytte mellom shotguns og andre våpen i forhold til hvor tett du er på fienden. Det liker jeg ikke, som gjør at jeg holder meg unna shotguns litt for mye..

 

Samme her. Shotgun passer ikke like bra i BC2 pga at det er så mye åpent landskap. Men artig er de likevel :)

Shotgun (NS 2000) + recon på alle jungelbaner er win! Snik deg rundt og oneshot folk!

 

Range på shotguns+slugs har vel blitt redusert kraftig nå, har den ikke?

 

Ikke som jeg har merket, men jeg pleier ikke å sitte og snipe med den på større avstander heller da...

Veldig! Før var NS 2000 + 12g slugs + magnum ammo oneshot på 1-300 meter, 2 shot 300-500m og 3 shot på 500-1000 meter :( Nå kan du nesten ikke drepe folk på 500m...

 

Bare du treffer dør alt med NS 2000. En god combo er å raide hus med recon og NS 2000 og motion mines!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Range på shotguns+slugs har vel blitt redusert kraftig nå, har den ikke?

 

nope, Kameraten min og meg ble skameid av folk med shotguns fra veldig lang avstand.

 

Range på shotguns+slugs har vel blitt redusert kraftig nå, har den ikke?

 

nope, Kameraten min og meg ble skameid av folk med shotguns fra veldig lang avstand.

 

edit: woops, jeg var visst på en noob server (bokstavelig talt, det er en del av navnet), folk sa at jeg måtte komme meg ut :whistle:

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...