Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Tror man trenger 2, men er bare til å legge to stykker litt i nærheten av hverandre, så sprenger som regel begge når tanksen kjører over en av de. De fleste legger vel ut 2 stykker uansett for å få dekken en hel vei skikkelig.

 

Edit: Jeg klarte visst å svare på et innlegg på side 97. Kanskje jeg bør gå å legge meg...

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh! ser flere og flere Engineerer som cheater.

Spiller som regel på et conquest brett. Også ser eg vi taper noe sykt. men de 2 personen øverst på laget mitt har syykt med poeng.

Så ser eg de 2 driver å er i basen våres, og driver å kjører atv'er i veggen, og hopper av å reparerer hele tiden.

Ble så forbanna, så eg viet de 2 siste timene til å følge de, og hive c4 på ATV'en også sprenge de når de hopper av for å reparere.

 

Hater sånne folk....

Lenke til kommentar

Boostere er noen skikkelige tapere :(

 

Tror man trenger 2, men er bare til å legge to stykker litt i nærheten av hverandre, så sprenger som regel begge når tanksen kjører over en av de. De fleste legger vel ut 2 stykker uansett for å få dekken en hel vei skikkelig.

 

Edit: Jeg klarte visst å svare på et innlegg på side 97. Kanskje jeg bør gå å legge meg...

xD

Hva mennesker klarer :)

Lenke til kommentar

Hadde et par gode runder i går når jeg ikke havnet på lag med hjernedøde zombier.

Men så kom vi på desert kartet (det med to helikoptere). Og jada, fiendene fikk hold i begge helikopterne.

De hadde alle flaggene og sirkulerte rundt spawnpointet.

FY FAEN så irritert jeg blir når folk holder på sånn :p

Lenke til kommentar

Spillte Conquest på Atacama Desert i går for å teste ut Tracer Dart på helikopter. Men det funket ikke så alt for bra :(

Kanskje fordi avstanden mellom meg og helikopteret alltid var litt stor :D

 

Hva er det som ikke fungerer med tracer dart?

 

Det å treffe, eller det å treffe med RPG skuddet når du har traca helikopteret?

Lenke til kommentar

Spillte Conquest på Atacama Desert i går for å teste ut Tracer Dart på helikopter. Men det funket ikke så alt for bra :(

Kanskje fordi avstanden mellom meg og helikopteret alltid var litt stor :D

 

Hva er det som ikke fungerer med tracer dart?

 

Det å treffe, eller det å treffe med RPG skuddet når du har traca helikopteret?

 

Regner med han mener og få festet traceren. Selv merker jeg at traceren beveger seg kjapperen, men har enda til gode å treffe det fordømte helikopteret.

Ser mer og mer til tapere (unnskyld utrykket) som KUN spiller atacama desert mappet for å fly helikopter. De skyter folk på laget hvis de nærmer seg helikopteret og det eneste de gjør er å basecampe.

Driter langt i om de vinner eller ikke. Kun KILLS KILLS KILLS KILLS.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noe som er helt fantastisk morsomt, men også helt retardet, er å skyte sitt eget lags sitt helikopter med CG. Gjorde det en gang da det var 2 stk i et helikopter, og jeg ville være med, men så bare fløy de opp uten meg. Skøt etter, og traff helt bakpå halen på helikopteret, sånn at det snudde seg opp ned og fløy nedover rett i bakken og sprang. Var helt fantastisk å se på!

Lenke til kommentar

Noe som er helt fantastisk morsomt, men også helt retardet, er å skyte sitt eget lags sitt helikopter med CG. Gjorde det en gang da det var 2 stk i et helikopter, og jeg ville være med, men så bare fløy de opp uten meg. Skøt etter, og traff helt bakpå halen på helikopteret, sånn at det snudde seg opp ned og fløy nedover rett i bakken og sprang. Var helt fantastisk å se på!

 

 

Det var sikkert populært :whistle:

Lenke til kommentar

Spillte Conquest på Atacama Desert i går for å teste ut Tracer Dart på helikopter. Men det funket ikke så alt for bra :(

Kanskje fordi avstanden mellom meg og helikopteret alltid var litt stor :D

 

Hva er det som ikke fungerer med tracer dart?

 

Det å treffe, eller det å treffe med RPG skuddet når du har traca helikopteret?

Det å treffe med tracer darten.

Tror nok det har med at avstanden mellom meg og helikopteret var noe langt. Er usikker på rangen til tracer dart.

Lenke til kommentar

Atsjonas: Fikk du TKs da? eller døde de ikke? "For future refrence" :innocent:

 

Når det gjelder tracer dart... utrolig morsomt å tagge personer med den :D

Har brukt Tracer endel nå siden de er effektive mot heli, og jeg ikke liker den lange eksponeringen med AT4, så da har det gått i tracer + RPG7.

 

Skyter primærvåpenet tomt, og i nøden skifter jeg til tracer, tagger fyren og dør... greit nok, siden jeg ikke har vanlig pistol tilgjengelig. Det fine da er at neste liv, så er det bare å dra frem RPGen, sikte inn og fyre av rett opp = instant payback kill :D

 

Tok 3-4 stk av de derre over halve mappet på Laguna Alta da jeg bare spawnet på Charlie høyt oppe på fabrikken etterpå...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på range, men den burde skyte ganske langt. Jeg har opptil flere ganger truffet helikopter med tracer darts.

 

Men, det som er greia er at tracer dart skuddet oppfører seg annerledes enn de fleste andre skudd. For det første går den mye treigere enn vanlige skudd, men en ting som også er uvant er at den dupper veldig lite.

 

Prøv å skyt en tracer dart ut i lufta foran deg og se hvordan den går, og så er det bare å forsøke å treffe de helikpoterne.

 

Det er ikke lett, men det fungerer.

 

Ett annet tips for å ta ned helikoptre er å sette seg i en tank, og ta "minigun"-plassen.

Den er utrolig effektiv mot helikoptre!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på range, men den burde skyte ganske langt. Jeg har opptil flere ganger truffet helikopter med tracer darts.

 

Men, det som er greia er at tracer dart skuddet oppfører seg annerledes enn de fleste andre skudd. For det første går den mye treigere enn vanlige skudd, men en ting som også er uvant er at den dupper veldig lite.

 

Prøv å skyt en tracer dart ut i lufta foran deg og se hvordan den går, og så er det bare å forsøke å treffe de helikpoterne.

 

Det er ikke lett, men det fungerer.

 

Ett annet tips for å ta ned helikoptre er å sette seg i en tank, og ta "minigun"-plassen.

Den er utrolig effektiv mot helikoptre!

 

Det vanskelige er at traceren er treigere enn vanlige skudd slik at du må lede det ganske bra. og de har jo en tendens til å ikke fly i strak linje hele tiden også :)'

 

Lærte at HMMVEE var gode til å ta ned heli i BF2 ;), Bedre med tank da i BC2 ettersom du får full effekt av vehicle optics der.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noe som er helt fantastisk morsomt, men også helt retardet, er å skyte sitt eget lags sitt helikopter med CG. Gjorde det en gang da det var 2 stk i et helikopter, og jeg ville være med, men så bare fløy de opp uten meg. Skøt etter, og traff helt bakpå halen på helikopteret, sånn at det snudde seg opp ned og fløy nedover rett i bakken og sprang. Var helt fantastisk å se på!

 

 

Det var sikkert populært :whistle:

Aner ikke om de visste at det er meg .. :hmm:

 

Atsjonas: Fikk du TKs da? eller døde de ikke? "For future refrence" :innocent:.

Jeg fikk ingen, men jeg aner ikke om de hoppet ut av helikopteret før det sprang eller ikke. Kan teste det igjen når jeg kommer hjem :p

Lenke til kommentar

Syns ikke CG er så veldig urettferdig våpen, hvis det er så urettferdig som folk skal ha det til så hadde nok Dice lagd en patch hvor Carl Gustav lite hvis ikke ingen skade på infanteri.

 

Folk forventer vel ikke at jeg skal klare å drepe dem med en Uzi?

Den funker kun bra på nært hold, etter min mening.

 

Forresten, hvorfor tror de valgte å gjøre shotgun addon til å kun ha et skudd om gangen?

Hvorfor ikke gjøre det som BF2142, hvor de delte antall magasin og at den hadde iallefall 3 skudd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...