Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

det de og hadde på BF2 var gull, sølv og bronse medaljer, som de 3 beste hver runde fikk. jeg husker ikke hvor mye poeng de var verdt, men jeg husker at folk ville vinne mer, og selv ville jeg få mest mulig av dem. det kunne vært en motivasjon til å vinne, but hey, what do i know

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes forsåvidt de kunne gjort slik at man ikke kunne entre hovedspawnet til fienden også.

 

Ødelegger en del av flyten i spillet når 2-3 stk konstant basecamper for å få billige kills.

Enig, de er forferdelig irriterende. Bruker å gi disse personene dårlig rep. ikke at det hjelper så mye.

 

Noen som har hørt noe om forbedringer på serverene? Er ganske lei tomme kart.

Lenke til kommentar

Det er litt småteit at recon er det beste kitet til å ta ut tanks..

 

Mortar er for kraftig mot tanks. Er jo helt latterlig. Mot inf er damage fra mortar greit.

 

 

Ja. Håper på at engineer får et våpen som kan 2 shote en tanks. Tror kanskje siste våpenet gjør det, men jeg vil ha med tracer dart :(

 

2 shote?.. Nei nei. AT mine sprenger i en hit. Ellers er det enkelt nok å ta ut en tanks med litt innsats. Ofte er jo mange av de som kjører tanksene "rambo" typer, som bare gjør det enda lettere å ta de ut.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Mortars er kraftig redusert i effekt mot armor, i alle fall MBTs.

AT miner er geniale, C4 fungerer best på HC servere., ettersom det er vanskeligere å bli spotta der.

 

Når det gjelder raketter er det alt for mange som tror CG er effektive mot armor, det er de ikke.

 

CG -> RPG7 -> AT4 -> Miner/C4 (Like mye)

Lenke til kommentar

hvis en bruker den specen som gir mer damage fra eksplosiver tar rocket launchere tanks på 2 skudd, bakfra så klart. selv bruker jeg den bare når jeg spiller enginer, eller har mortar på recon classen. i tillegg får man også vehicle damage på første skudd, slik at ikke noen andre sitter å venter på at du skal skyte først for så å stjele poengene dine

Lenke til kommentar

1 mine uten explosive perk gjorde vel rundt 800dmg mot en tank. En Abrahams har 1200 "helse" i spillet uten armor perken hvis jeg husker riktig. RPG gjør uten perks 360dmg og CG gjør 280dmg dog husker jeg ikke hva for modifiers som gjaldt ved skudd bakfra osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...