Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<_<

Den andre kampen mot Barthandelus er utrolig vanskelig. Dødd er par ganger nå! Noen som har noen gode tips?

 

 

 

Før stagger; COM/RAV/RAV, evt COM/RAV/MED om du trenger healing.

Under Stagger; COM/COM/RAV for max skade.

Før han bruker 'Ettellerannet Laughter'; SEN/MED/MED

 

Mitt team bestod så vidt jeg kan huske av Fang, Light og Hope.

 

 

Lenke til kommentar

@Yzer

 

Atikkelforfatteren gjør noen gode poenger, men mye av det negativet fokuset går også mot historien, og jeg synes ikke akkurat han forsvarer den delen så godt.

 

Tror han også totalt misforstår grunnen til at folk vil ha byer. Jeg tror ikke det er så mange som synes det er så gøy å gå rundt å prate med en haug folk som har null viktig å si. Det ligger vel mer i det at byene er med på å definere verdenen. Bare se på FF12. Uten byene hadde det spillet vært så mye døllere. Å løpe rundt i basaren eller i kroa, i butikkene eller bare i gatene var helt fantastisk , uansett om man snakket med folka i gatene heller ikke.

 

Når det er sagt har jeg ikke savnet byene så mye i FF13, men tror kanskje jeg kommer til å savne de mer når jeg kommer mot slutten. Nå skal det jo sies at det jo er en god del byer i FF13 også selv om man ikke har den tradisjonelle utforskningen av dem.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Kan ikke huske at det var de store byopplevelsene i X, bortsett fra Luca. Var innom flere, bla. Bevelle og Zanarkand, men de var fortsatt ikke "byer" i den forstand det siktes til her. Hadde selvfølgelig landbyene dog, og Guadosalam.

Men de typiske løp rundt og utforsk byene kan jeg ikke akkurat huske. Å ingen klagde vel noe spesielt.

Linært var det og :rolleyes: Fram til Airshipet iallefall.

Lenke til kommentar

Når det er sagt har jeg ikke savnet byene så mye i FF13, men tror kanskje jeg kommer til å savne de mer når jeg kommer mot slutten.

Savnet dem ikke i det hele tatt jeg. Trenger jeg utforsking spiller jeg TES eller noe i den duren. FF XIII spiller jeg pga historien og nesten bare den. Fokuset ligger på å fortelle historien til de forskjellige personene i spillet, noe jeg synes blir gjort på en utmerket måte. Det at fokuset i historien ligger mer på individene enn det store plottet passer min smak helt utmerket, vil nesten gå så langt som å kalle det en genistrek. De kan det med å fortelle en "personlig" historie disse Japanerene. :)

 

Trenger sikkert ikke si hva jeg liker best med historien da jeg har understreket det nok tidligere. ;)

Lenke til kommentar

NOES!

Kan ikke runne det så fort :o

Ulovlig!

Du må ikke spille igjennom så fort xD

 

PS, til dere som snakker om byer, savner de ikke, men husker godt hvordan det var å fly i zeppelinen til Cid og ha muligheten til å dra til hvorsomhelst hvilken by.

Hadde vært gøy å få lov til det her å, har ikke spilt såpass langt, så hvem vet?

Ikke jeg.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært FF om det ikke var drøyt lange kamper.:D

Men ja,

kjipt når man switcher group brått, og man står med 2stk som er halv-ok på flere felt, men ikke helt super på noe, så de gjør bare ok dmg og kampene strekker ut til at man brått må heale. gaaaah, men det er FF<3 :D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...