Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest ikke oppførselen til Vanille er så urealistisk til den situasjonen de er i. Bedre å være i godt humør når man er så å si dømt til døden enn emo (Hope ARRGHH!!!)

 

Det er en forskjell på å være i godt humør, og å være fullstendig useriøs og oppføre seg som om en er totalt intetanende om hva som foregår rundt seg.

Lenke til kommentar

Mislikte Vanille sterkt i starten, men etter som spillet går så faller noen brikker på plass og min forståelse for hennes oppførsel øker.

Lightning virker for meg, den mest realistiske, kanskje bortsett fra Hope, som jeg ikke helt klarer å skjønne meg på, ennå

Snow er elsk, rett å slett fordi han er så hinsides idiotisk med all den heltensnakken din :rolleyes:

 

 

Var det noen som overrasket, var det faren til Hope. Måten Hope hadde snakket om han gjennom spillet, fikk ham til å virke som en egoistisk fjomp. Det var han altså ikke.

 

 

Du tar nok feil RoR. Er bare regnbuer og blomster innerst inne i baken min :)

Lenke til kommentar

 

Hope må skjerpe seg, ja det er fælt og alt det, men det var da ikke Snow sin feil! Not though enough!

 

 

Jeg fikk nettopp fang, og tar dermed en bitteliten pause.:D

 

PS: Helter kaller aldri seg selv det, imo.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Synest ikke oppførselen til Vanille er så urealistisk til den situasjonen de er i. Bedre å være i godt humør når man er så å si dømt til døden enn emo (Hope ARRGHH!!!)

 

Er vel ikke emo å være trist og nede når en ser sin egen mor dø forran seg og deretter bli merket som en l'Cie.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Mislikte Vanille sterkt i starten, men etter som spillet går så faller noen brikker på plass og min forståelse for hennes oppførsel øker.

Lightning virker for meg, den mest realistiske, kanskje bortsett fra Hope, som jeg ikke helt klarer å skjønne meg på, ennå

Snow er elsk, rett å slett fordi han er så hinsides idiotisk med all den heltensnakken din

Tror det vil falle flere biter på plass for deg videre. Skjønner ikke hvorden man kan trekke koblingen mellom Vanille og urealistisk, synes hun gjør rollen sin helt perfekt, er akkurat slik jeg ville forestilt meg at hun hadde oppført seg.

 

Lightning er kanskje den mest realistiske, men også den mest brukte typen person (kanskje med unntak av Snow). Klassisk type silent badass karakter. Ikke så orginalt.

 

Du tar nok feil RoR. Er bare regnbuer og blomster innerst inne i baken min :)

I SO didn't want to know that. :p

 

Edit: Synes Vanille minner litt om Lucy fra Elfen Lied faktisk.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg håper alle nyter spillet nå. I og med at neste FF følger i sporene til FFXI blir det nok mange år til før vi får servert en ny historie. Personlig synes jeg det er et dårlig valg av Square Enix å inkludere MMORPGene som en del av hovedkanonen og ikke som en bi-serie. :(

 

Visst er Versus og Agito på vei, men det er vel nesten uunngåelig at disse får litt spinoff-preg og ikke blir å regne som spill på nivå med XIII.

Lenke til kommentar

Pokker da. Jeg hater de forbanna motorsykkel fiendene med gatling gun. Hvordan i helvete skal man overleve det. Selv med Snow i Sentinel og Emo i Medic tar han knekken på snow. Forbanna irriterende å måtte satse på at han tar gatling på Emo for så å bruke Phoenix down etterpå.

 

Edit: Blæh. Var jo enkelt. Bare jeg som stolte for mye på at auto battle var helt oppegående. Steelguard er elsk.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg håper alle nyter spillet nå. I og med at neste FF følger i sporene til FFXI blir det nok mange år til før vi får servert en ny historie. Personlig synes jeg det er et dårlig valg av Square Enix å inkludere MMORPGene som en del av hovedkanonen og ikke som en bi-serie. :(

 

Visst er Versus og Agito på vei, men det er vel nesten uunngåelig at disse får litt spinoff-preg og ikke blir å regne som spill på nivå med XIII.

 

I Versus serverer de samme grafikk som XIII. En spennende historie med en karakterer som virker utrolig tøff og brutal. I tillegg skal de gå litt tilbake til røttene og inkludere byer og mer frihet. Sammen med fantastiske cut-scenes og design fra Coccoon og Pulse er dette noe jeg såklart gleder meg til!

Lenke til kommentar

Kapittel 7! :o

 

Gleder meg til free-running med fuggæ'ln :D

Selv om jeg ikke aner når det skjer.

 

 

Du må gjøre 'Mission 14' først, før Chocoboene lar deg ri på dem, men før det må du gjøre missionet som åpner 'obstacle' foran området de befinner seg i.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...