Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, kommer ann på hvor lang tid jeg brått finner på å bruke bare på å farme en haug av ting, gil og CP, kjenner jeg meg selv rett så blir det brått et par timer så fort jeg får muligheten, bare for å komme meg litt i forkjøpet med tanke på Crystorium.

Jeg bare tulla med den frekkheter greia btw, var bare en tull.;D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Sliter kraftig i kapittel tolv. Nettopp slått The Proudclad som var relativt vanskelig men litt enklere etter hvert. Men fiendene etter dette møtet er rett og slett nådeløse. Skal så og si innrømme at jeg har blitt knust av den enorme skilpadden et par ganger nå. Noen som har noen tips? Bør jeg grinde litt Crysterium poeng eller? Er ikke så fan av grinding på de mobsa i dette kapittelet, ettersom de er så sterke!

Lenke til kommentar

 

Sliter kraftig i kapittel tolv. Nettopp slått The Proudclad som var relativt vanskelig men litt enklere etter hvert. Men fiendene etter dette møtet er rett og slett nådeløse. Skal så og si innrømme at jeg har blitt knust av den enorme skilpadden et par ganger nå. Noen som har noen tips? Bør jeg grinde litt Crysterium poeng eller? Er ikke så fan av grinding på de mobsa i dette kapittelet, ettersom de er så sterke!

 

 

 

For å slå 'skilpadden';

 

Begynn kampen med SAB/MED/SYN, få opp Shell og Protect på folka dine fort som f... samtidig som du spammer Slow på fienden, etterfulgt av Deshell og Deprotect. Når dette er gjort skifter du mellom COM/RAV/RAV og COM/RAV/MED. Kampen burde gå enkelt for seg.

 

Lenke til kommentar

Like scalebeasts minst, Efflorescence har vell vært den bøseste bossen hittil, sleit meg igjennom den kampen der med en COM/MED, ikke den beste combo'n men når man bare har 2 half-levla characters som Vanille og Hope er det ikke så mye å gjøre med den saken.:D

 

PS: bomber suger om det er 2 som tar Self destruct samtidig.><

Lenke til kommentar

Like scalebeasts minst, Efflorescence har vell vært den bøseste bossen hittil, sleit meg igjennom den kampen der med en COM/MED, ikke den beste combo'n men når man bare har 2 half-levla characters som Vanille og Hope er det ikke så mye å gjøre med den saken.:D

 

PS: bomber suger om det er 2 som tar Self destruct samtidig.><

 

Trykk retry, skip alle cutscenes, og trykk trekant før kampen starter. Du vil da åpne menyen og få muligheten til å bruke Crystarium Points og sette opp nye paradigms.

 

The bird..

The bird says no.

 

Elsk.:D

 

Vent til du ser kræsjlandingen til chocobochick ved Archylte Steppe på Gran Pulse. It is adorable. :D

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Haha ja den der er ganske morsom. :)

 

Say, nå som folk begynner å komme litt inn i spillet, kanskje vi skulle ha en avsteming om hvilken karakter eller boss fight vi liker best, eller noe sånt?

Jeg kan kanskje fikse det.

 

Siden jeg selv ikke har kommet så langt vet jeg ikke hvilke bosser som er i spillet.

Jeg vet sånn noenlunde om de forskjellige karakterene, så kanskje det hadde vært smart å ha en avstemning om hvilken karakter en liker, så vi ikke spoiler så mye for de som eventuelt skal begynne å spille spillet.

 

Så, hvis vi skal ha karakteravstemning: Skal vi ta hovedkarakterene, eller legge til andre karakterer?

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Haha ja den der er ganske morsom. :)

 

Say, nå som folk begynner å komme litt inn i spillet, kanskje vi skulle ha en avsteming om hvilken karakter eller boss fight vi liker best, eller noe sånt?

Jeg kan kanskje fikse det.

 

Siden jeg selv ikke har kommet så langt vet jeg ikke hvilke bosser som er i spillet.

Jeg vet sånn noenlunde om de forskjellige karakterene, så kanskje det hadde vært smart å ha en avstemning om hvilken karakter en liker, så vi ikke spoiler så mye for de som eventuelt skal begynne å spille spillet.

 

Så, hvis vi skal ha karakteravstemning: Skal vi ta hovedkarakterene, eller legge til andre karakterer?

 

Jeg stemmer for hovedkarakterene. De aller fleste har fått med seg hvem de er iallefall :)

Lenke til kommentar

 

Sliter kraftig i kapittel tolv. Nettopp slått The Proudclad som var relativt vanskelig men litt enklere etter hvert. Men fiendene etter dette møtet er rett og slett nådeløse. Skal så og si innrømme at jeg har blitt knust av den enorme skilpadden et par ganger nå. Noen som har noen tips? Bør jeg grinde litt Crysterium poeng eller? Er ikke så fan av grinding på de mobsa i dette kapittelet, ettersom de er så sterke!

 

 

 

For å slå 'skilpadden';

 

Begynn kampen med SAB/MED/SYN, få opp Shell og Protect på folka dine fort som f... samtidig som du spammer Slow på fienden, etterfulgt av Deshell og Deprotect. Når dette er gjort skifter du mellom COM/RAV/RAV og COM/RAV/MED. Kampen burde gå enkelt for seg.

 

 

Takk for tipset. Men han er for sterk for meg. Et par stomps selv med buffs dør jeg. Skal grinde litt i dag tenkte jeg! Når det kommer til avstemning kan vi godt ha hovedkarakterer eller favoritt boss!

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Synes egentlig det er litt dumt at det er så utrolig sterke fiender i kapittel 12. Er kjekkere å grinde etter du har rundet spillet for å slå vanskelige sidequests og lignende. Men når det kommer fiender som Juggernaut som ruiner alt med flammekastere og lignende blir det litt for mye for meg. Går faen meg ikke å gå forbi den heller. Lame. Dumt at jeg ikke kan gå tilbake til Gran Pulse for å grinde litt også. Så jeg er stuck med disse gørr fiendene :(

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...