Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

På tide å få liv i denne tråden igjen:

 

Nomura is no longer involved in the development of Final Fantasy XIII. All the character design is finished so he's moved onto working with his own projects.

He's currently concentrating on Final Fantasy Versus XIII and Final Fantasy Agito XIII.

The battle system for Agito has evolved since we last saw it.

Even though Agito is on the PSP, they're aiming to make it the pinnacle" of this handheld generation.

Final Fantasy Versus XIII is being developed by many members from the Final Fantasy VII team who are working well together.

The team isn't making any compromises so the quality of the finished product should be great.

They're currently testing the battle system and map gimmicks in Versus.

Versus will have a day and night cycle.

Nomura wants to show the result of leaving a character on their own for a long period of time.

He asks us to be patient for Versus information. Once he gets to a certain point he'll have a surprise for us. (Versus won't be shown at E3 almost 100% confirmed).

Final Fantasy XIII will have new screenshots and a trailer revealed at E3.

Jeg er en link.

Lenke til kommentar

ohh man,fikk sykt lyst til å spille FFX igjen etter jeg så den trailern..digger den sangen der..To zanarkand...

 

angående online spillen for ff..jeg fatter ikke hvorfor de kaller det ff11 osv,de online spilla er jo disgrace for ff. de skulle bare vært kalt ff online ellerno...forresten er det lov å banne litt her på forumet?...bare lurer:p

Lenke til kommentar

Fra videoen ser det ut som vi ikke har fri kameravinkel lenger. Syns også alle i partyet kunne løpt sammen som i XII. Deilig at vi kan se fiendene, men litt kjipt at kampene ikke starter automatisk, men kommer en liten "cutscene". Kampsystemet vet jeg ikke helt hva jeg mener om. Får vente til jeg får prøvd det selv, eller iallefall sett nærmere på det.

 

Uansett så gleder jeg meg til neste vår når det kommer til vår del av verden :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...