Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Next the silver haired man featured in the E3 2009 trailer. Never again will he need to be called that or anything similar, with V-Jump sharing that his name is Yaag Rosch - lieutenant colonel rank, if anyone's interested. The magazine describes him as being the rival of Lightning and co., suggesting that he'll play a role similar to the Turks in Final Fantasy VII or Seymour in Final Fantasy X.

It is stated that Yaag desires peace for Cocoon's citizens, so he won't take to any threatening individuals too kindly.

 

Det er greit nok at FF VII er et av tidenes beste spill og at Square bruker det som inspirasjonskilde til det XIII. Men nå syns jeg at det begynner å bli litt vel mange likheter..

 

Kilde.

Lenke til kommentar
Next the silver haired man featured in the E3 2009 trailer. Never again will he need to be called that or anything similar, with V-Jump sharing that his name is Yaag Rosch - lieutenant colonel rank, if anyone's interested. The magazine describes him as being the rival of Lightning and co., suggesting that he'll play a role similar to the Turks in Final Fantasy VII or Seymour in Final Fantasy X.

It is stated that Yaag desires peace for Cocoon's citizens, so he won't take to any threatening individuals too kindly.

 

Det er greit nok at FF VII er et av tidenes beste spill og at Square bruker det som inspirasjonskilde til det XIII. Men nå syns jeg at det begynner å bli litt vel mange likheter..

 

Kilde.

det er jo typisk FF, er ikke bare ff7. De nevner jo også seymour og det er samme greia med seifer i ff8.

Lenke til kommentar

Joda, det er typisk FF. Men legg til disse likhetene også, og vi begynner å se et mønster.

 

Skjul
FFXIII_lightning_screen.jpg

= Kvinnelig

cloud-strife.jpg

 

Final Fantasy XIII is set in a futuristic world controlling advanced technology and magical crystals.

pulse.jpg

=

midgar_big.gif

 

Snow is the head of the resistance group against the theocratic government of Cocoon.

final-fantasy-xiii-ss-74.jpg

=

BarretBig.jpg

 

Vanille is a citizen of Pulse and ostensibly a subject of great interest to both the Holy Government and the resistance group led by Snow Villiers. She is a l'Cie, and carries a heavy burden she is not initially aware of herself.

final-fantasy-xiii-ss-73.jpg

=

aerith1_2.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

I dag har jeg fått prøvd Dissidia.

 

Jeg er en bitteliten smule skuffet egentlig. Jeg skulle ønske det var på PS3, det hadde vært mye bedre. Selve spillet har mye gameplay. Du har nesten uendelige muligheter. Det var litt kjedelig og rotete i begynnelsen, men etterhvert blir det bedre. Jeg var sikker på jeg ville bruke Cloud mest, men jeg liker egentlig Tidus bedre.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Blir Japan import av FF 13 for min del iallefall, orker ikke vente månedsvis på att spillet skal komme ut i US eller EU.

 

Sitter også med ett ønske om at Squaresoft skal lage en remake av klassikkeren Final Fantasy VI som for min del har den beste historien i Final Fantasy universet.

 

Viss du skal importere til 360 så kommer det ikke ut i Japan, så da må det bli PS3 versjonen på deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...