Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva skal folket kjøpe FFXIII til?

Tror det blir PS3 versjonen på meg siden jeg bruker PS3 aller mest, noe som jeg har gjort de siste 2 årene med gromtitler kastet etter meg!!

Blir PS3 versjonen på meg også.

 

blir det mulig å kjøpe en FF XIII versjon som man kan velge språk på?

 

for på den japanske blir det vel bare JP tale og ENG tekst?

Hvis det blir JP tale og ENG tekst i menyer og slikt, er det fullt mulig jeg kjøper den versjonen. Liker det best. Hvis ikke får jeg bare ta meg til takke med engelsk tale.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Forskjellen mellom xbox 360 og PS 3 versjonen har blitt lagt ut på nettet:

 

Square Enix has just confirmed a couple of differences between the Playstation 3 and Xbox 360 release of Final Fantasy XIII. In an interview in Famitsu they state that the video and audio is compressed on the Xbox 360 DVDs while the Playstation 3 version will be uncompressed and appear on a dual-layer blu-ray disc. The 360 version will obviously be released on multiple DVDs. This means that the uncompressed game will be 25GB minimum.

 

Kilde

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det ble visst en ny final fantasy versus trailer på Jump Festa i går. En som har sett den skrev: "It's all realtime though and looks stunning, particularly the lighting. The scene is set on a bright day". Jeg har lyst til å se den, men det er ingen som har opptak av den eller noe som helst virker det som....*sigh*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...