Gå til innhold

GTA i ville vesten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres morro ut dette - bare så synd jeg har PC og ikke konsoll. Håper det kommer en PC-versjon. Bare den ikke blir en crappy port, noe som det ofte blir. Det irriterer meg at flere og flere spillutviklere som startet på PC (Rockstar, Epic, LucasArts osv) har flyttet over til konsoll og mer eller mindre forlatt sin gamle tilhengerskare. Er vel mere penger å hente i konsoll-land da.

 

Og btw - jeg fant ut at RAGE-motoren er Rockstar sin egen. Jeg trodde det var snakk om RAGE-motoren til Carmack (id). Men den kommer vi vel ikke til å se før selve "Rage" spillet dukker opp. Forhåpentligvis også til PC.

Endret av Eddy the Teddy
Lenke til kommentar

Åi.. dette her hørtes rett og slett kult ut!! :)

 

 

Et lite tips (vet ikke helt hvor jeg skal skrive det ennå), men: Jeg likte veldig godt slik det var på forrige gamer.no side, at det sto, før man klikket på selve artikkelen, om det var en sniktitt, anmeldelse, eller whatnot.. :)

Lenke til kommentar

Får en underlig følelse :huh:

 

Det her har jeg maila Rockstar om to ganger; lag et western spill basert på f.ex San Andreas-boardet med lovløse bander og rødhuder i stedet for LA-gjenger osv. Terrenget er jo klart, bare å skrumpe inn byene og fjerne motorveiene :p

Endret av PaleRider
Lenke til kommentar

Hehe, sterk historie. Virker som det er noe enhver prøver å lire av seg for tiden. Rockstar burde trå veldig varomt i svingene før de utbasunerer akkurat det, men så er de vel kjente for å være en smule høye på pæra...

 

Veldig skeptisk til om Rockstar klarer å lage noe annet enn nok et sandbox-spill, som jo kan være morsomt i små porsjoner. Westernspill har i alle fall et stort potensiale. Gun var jo ganske morsomt.

Lenke til kommentar

Om det er en utvikler som kunne lykkes med noe slikt så vil jeg tro at det er Rockstar. De er akkurat passe arrogante og de er utrolig dyktige med denne typen spill. Når man også ser på interaksjonen mellom animajoner og Euphoria i Grand Theft Auto IV vil jeg tro de fint klarer bevegelsene og stilen.

Lenke til kommentar

Håper dette retter opp inntrykket jeg fikk av GTA i GTA IV. Der synes jeg det ble for "trangt", og for platt og kjedelig historie, som virret i alle retninger. En western-historie, der du ser sammenhengen mellom oppdrag 1 og oppdrag 33, med masse spennende side-missions etc. Med et åpent fritt landskap som i GTA San Andreas hadde vært kongelig bra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...