Gå til innhold

GTA i ville vesten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott med en slik tittel!

Alle har jo guttedrømmen om å være cowboy, gjerne en sheriff og det kan ikke bli bedre enn å oppleve det i et spill fra Rockstar som virkelig har kvalitet på sine produkter! :p

 

nei du kødder, PC versjonen av GTA IV, er jo selveste definisjon på kvalitet... :lol:

Lenke til kommentar

Jess!

 

Gleder meg til å trykke trekant for å kaste en tilfeldig rytter av hesten sin og gallopere ned sheriffen, for så å trykke på trekant igjen mens jeg er i fulleste fart, hopper av, og knuser hodet inn i en saloon-vegg mens jeg lattermildt beundrer fysikkmotoren.

 

Kanskje jeg er for hardt på GTA-kjøret, men jeg håper i hvert fall.

 

Det er noe med å finne den beste måten å knekke kroppen på i dataspill, spesielt når en åpen verden implementerer ragdoll.

Lenke til kommentar

Hadde vært morsomt med påskeegg eller gjemte hemmeligheter i spillet. For eksempel et militært helikopter gjemt bort i en eller annen avkrok. ^^ Men nei, spillet høres absolutt lovende ut. Det er ikke noe jeg liker bedre enn åpen verden-spill med stor grad av frihet og mulighet til å utforske. Er ikke for ingenting at noen av favorittspillene mine er Zelda: Ocarina of Time, Oblivion, GTAIV, Fallout 3 og Baja: Edge of Control.

 

Men et westernspill må ha revolverdueller, horer, korrupsjon, alkohol og hengninger om det skal være noe bra. Så vi får vente å se. Togran og ville jakter på hest er selvsagt heller ikke å forakte.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...