Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Virker så jævelig proft av flere å si at spillet er så veldig bra når dere ikke engang har rørt spillet selv. :whistle:

 

Virker jævlig proft og slenge ut en kommentar om at noe er jævlig proft bare for å prøve å provesere noen som er gira over noe så du kan føle deg bedre resten av dagen. What!

 

yes i went there and i am so glad i did...

 

På en annen side så ser jeg frem til spillet ligger i postkassa, å jeg ser ingen grunn til at 2ern skal være dårligere enn 1ern som mange her inne har spilt til døde og derfor kan temmelig sikkert si at 2ern er bra. =) men kom med noen flere forsøk på å tirre, alltid artig!:)

 

klem og noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å jeg ser ingen grunn til at 2ern skal være dårligere enn 1ern som mange her inne har spilt til døde og derfor kan temmelig sikkert si at 2ern er bra.

 

Det er jo akkurat det som er så forbanna idiotisk. Folk forsvarer et spill de aldri har spilt basert på en tidligere utgivelse i serien. Ligger ikke noe automatikk i at oppfølgeren skal være like bra eller bedre.

 

Har man ikke spilt spillet så blir det for dumt å grine over en dårlig anmeldelse og påstå at spillet heller burde roses opp i skyene og at det tilfører spillverdene så mye nytt bla, bla, bla.

 

Og ja, jeg digget Drake's Fortune bare så det er klart.

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar

å jeg ser ingen grunn til at 2ern skal være dårligere enn 1ern som mange her inne har spilt til døde og derfor kan temmelig sikkert si at 2ern er bra.

 

Det er jo akkurat det som er så forbanna idiotisk. Folk forsvarer et spill de aldri har spilt basert på en tidligere utgivelse i serien. Ligger ikke noe automatikk i at oppfølgeren skal være like bra eller bedre.

 

Har man ikke spilt spillet så blir det for dumt å grine over en dårlig anmeldelse og påstå at spillet heller burde roses opp i skyene og at det tilfører spillverdene så mye nytt bla, bla, bla.

 

Og ja, jeg digget Drake's Fortune bare så det er klart.

 

Som flere har poengert altfor mange ganger, Multiplayer betaen har vært ute lenge hvor man får testet det meste spillet har å tilby utenom singleplayeren og historien bak. Bare det alene er verdt 9/10 faktisk.

Lenke til kommentar

å jeg ser ingen grunn til at 2ern skal være dårligere enn 1ern som mange her inne har spilt til døde og derfor kan temmelig sikkert si at 2ern er bra.

 

Det er jo akkurat det som er så forbanna idiotisk. Folk forsvarer et spill de aldri har spilt basert på en tidligere utgivelse i serien. Ligger ikke noe automatikk i at oppfølgeren skal være like bra eller bedre.

 

Har man ikke spilt spillet så blir det for dumt å grine over en dårlig anmeldelse og påstå at spillet heller burde roses opp i skyene og at det tilfører spillverdene så mye nytt bla, bla, bla.

 

Og ja, jeg digget Drake's Fortune bare så det er klart.

 

Som flere har poengert altfor mange ganger, Multiplayer betaen har vært ute lenge hvor man får testet det meste spillet har å tilby utenom singleplayeren og historien bak. Bare det alene er verdt 9/10 faktisk.

 

Så er jo anmeldelsen basert på singleplayer, da..

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt frem til kapittel 5/6 (litt usikker på hvilket jeg er på). Det heter Urban Warfare der jeg er nå. Og jeg har kommet over en skikkelig irriterende bug. Nå går hele spillet i slow motion. Cut scenes går som normalt, mens alt gameplay går i slow motion. Det endte med at jeg lastet inn et eldre save game. Nå er jeg straks der hvor alt ble til slow motion. Skal gi beskjed om det samme skjer nå igjen. Sjekket videoer på YouTube, og det skal ikke være slow motion der hvor det inntreffer. Lest et par anmeldelser hvor de klager på flere bugs.

 

Til dere som har spillet, har dere opplevd samme problem?

 

Oppdatering

Spilte gjennom samme sted nå, og ingen bug :) Jipp! Virker som det er en liten glitch i spillet. Har googlet det, men ikke funnet noen som har rapportert om akkurat det samme. Skal si fra til Sony i morgen.

Endret av Christian
Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt frem til kapittel 5/6 (litt usikker på hvilket jeg er på). Det heter Urban Warfare der jeg er nå. Og jeg har kommet over en skikkelig irriterende bug. Nå går hele spillet i slow motion. Cut scenes går som normalt, mens alt gameplay går i slow motion. Det endte med at jeg lastet inn et eldre save game. Nå er jeg straks der hvor alt ble til slow motion. Skal gi beskjed om det samme skjer nå igjen. Sjekket videoer på YouTube, og det skal ikke være slow motion der hvor det inntreffer. Lest et par anmeldelser hvor de klager på flere bugs.

 

Til dere som har spillet, har dere opplevd samme problem?

 

Oppdatering

Spilte gjennom samme sted nå, og ingen bug :) Jipp! Virker som det er en liten glitch i spillet. Har googlet det, men ikke funnet noen som har rapportert om akkurat det samme. Skal si fra til Sony i morgen.

 

Høres mest ut som om du klarte å slå på slow motion filter uten at du visste det. (er noe du kan kjøpe fra butikken)

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Hmm. Christian, vet du om review koden er samme versjon som retail ? Kjedelig om det er sånn på retail og :(

 

 

EDIT: Så nettopp oppdateringen din.

 

Tipper de får inn meldinger om dette fra flere spiller, og at de kjører en liten oppdatering på spillet om kort tid. Den versjonen jeg sitter med er ikke nødvendigvis samme versjon som slippes i butikken. Veldig ofte på 360-versjoner så får jeg beskjed om å oppdatere spille gjerne dagen før eller akkurat på lanseringsdagen Det hender det er sånn på PS3-utgavene også.

 

 

Høres mest ut som om du klarte å slå på slow motion filter uten at du visste det. (er noe du kan kjøpe fra butikken)

 

Det skjedde midt i en cut scene. Plutselig begynte alt å gå i slow motion. Jeg trodde først at det var sånn det skulle være siden det var fryktlig spennende og midt i en biljakt. Men når det vedvarte forstod jeg at det var en bug. Har ikke skrudd på noe slow motion-filter fra menyen. Jeg lastet inn et eldre save game, og nå er jeg langt forbi der hvor episoden inntraff. Det kan virke som om det var helt tilfeldig at det skjedde akkurat der.

 

Btw...Uncharted 2 er vanvittig bra!

Lenke til kommentar

Fikk denne fra absoluttspill i dag:

 

Hei.

 

Det har dessverre oppstått en forsinkelse av Uncharted 2: Among Thieves leveransen til vår leverandør.

 

Leverandøren vår har informert oss om at de forventer å få spillet inn til sitt lager senest onsdag. Går alt som forventet regner vi med å få levert spillet til deg på fredag.

 

Vi beklager dette på det sterkeste, men dessverre er dette ikke noe vi har kontroll over. Vi vil sende ut spillet så fort vi får det inn til oss og vil gjøre vårt beste for at du får spillet så fort som mulig.

 

Med vennlig Hilsen

Absoluttspill.no

:(:( Har dere som har bestilt andre plasser fått samme beskjeden? Like før jeg bestiller det fra cdon eller gamezone nå...

Lenke til kommentar

Nice Kenchi-San :D

 

Ser også etter 54 anmeldelser på metacritics er Uncharted 2 fortsatt på 97

Og 25 anmeldelser på gamerankings ligger spillet på 96.20% :D

 

AS hadde "likksom" trøbbel med Uncharted Drake's Fortune og når jeg bestillte det derfra

Håper at GameStop har lansering i morgen eller så klikker jeg!!

Lenke til kommentar

Har fått mail på Mandag fra cdon.com at pakken er sendt fra lageret i Svergie! Og så står det sporingsnummer ... så står det jo ingen ting! Helsiken hva er det som skjer? Tror dere at pakken er liten nok til den dumpes oppi postkassen min? Å hvorfor har eg ikke fått sporingnummer? Andre dette har skjedd med?

 

Står nemlig dette i mailen Hvis forsendelsen er for stor for at du skal kunne få den direkte i din postkasse, får du hente den hos ditt nærmeste postkontor. Det tar dessverre ofte en dag ekstra innen du får beskjed om at forsendelsen har kommet fram.

Lenke til kommentar

Har fått mail på Mandag fra cdon.com at pakken er sendt fra lageret i Svergie! Og så står det sporingsnummer ... så står det jo ingen ting! Helsiken hva er det som skjer? Tror dere at pakken er liten nok til den dumpes oppi postkassen min? Å hvorfor har eg ikke fått sporingnummer? Andre dette har skjedd med?

 

Står nemlig dette i mailen Hvis forsendelsen er for stor for at du skal kunne få den direkte i din postkasse, får du hente den hos ditt nærmeste postkontor. Det tar dessverre ofte en dag ekstra innen du får beskjed om at forsendelsen har kommet fram.

 

Med mindre pakken består av en god del spill er sjansen rimelig høy for at du får det i postkassa.

Lenke til kommentar

Ah, mest trolig ble spillet sendt fra lefdal.com i går. Fikk iallefall en "Kvittering tilknyttet ordrenummeret" hvor det sto:

Vedlagt som pdf finner du kvitteringen tilknyttet ordernummer 0015013029

 

Hvis du har bestilt flere produkter kan det hende at dine produkter vil bli sendt i flere forsendelser. For mer informasjon om din bestilling logg deg inn på www.lefdal.com "Min side" eller ring kundesenteret på 815 58 800

 

Takk for at du handlet hos oss. Velkommen tilbake.

 

Med vennlig hilsen

www.lefdal.com

 

Regner med dette er en bekreftelse på at spillet er sendt. Forhåpentligvis har jeg det i morgen og da skal jeg handle inn masse godteri og kose meg på fredagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...