Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så ikke anmeldelsen av Uncharted 2, hørte den bare så flaks for meg da :p

 

Gamer burde skamme seg over sin omtale, seriøst.....

 

Ja, enig. Syns alt jeg har lest om spillet så langt, inkludert anmeldelser og intervjuer som dette, antyder at det er selveste drømmespillet som kommer den 14.

Endret av nathan_drake
Lenke til kommentar

omgomg, er det gamestop i Bergen?

Ikke så vidt jeg vet. Kanskje det er noen fra Bergen her som kan si om det er det. Jeg sjekket på sidene til Gamestop og jeg fant ikke noen butikk som ligger i Bergen.

 

Er en gamestop på Lagunen. Det er den eneste jeg vet om i Bergen

Lenke til kommentar

Fatter ikke att enkelte fortsatt henger seg opp i 1 anmeldelse, det er snakk om 1 anmeldelse av 100 vis. Kan ikke si noen mere enn att disse må ha enorme fritidsproblemer. En neste samla verdenspresse på spill roser spillet opp i skyene så hvordan 1 anmeldelse kan ha så fryktlig mye for enkelte er for meg en gåte.

 

Det er vel bare at det er provoserende å lese slike anmeldelser, du føler personen har gått glipp av noe veldig viktig.

Blir som om Jessica Alba kommer bort til deg og sier "Please have sex with me now" og personen sier "eh nei? Gå bort!"

 

Du skjønner det bare ikke. Uncharted 2 burde roses opp pga det gjør så mye nytt som er bare så velkomment i sjangeren og gjør det så sinnsykt bra også.

Lenke til kommentar

Du skjønner det bare ikke. Uncharted 2 burde roses opp pga det gjør så mye nytt som er bare så velkomment i sjangeren og gjør det så sinnsykt bra også.

 

Nå har ikke jeg spilt dette spillet enda, men det jeg leser i stort sett de fleste omtalene er at dette spillet er totalt uorginalt på nesten alle måter, men at det er usedvanlig flott laget på stort sett alle vis.

 

Senest i dag var det Gametrailers.com som sier at spillet ikke inneholder noe som helst nytt. Det er action, puzzles og veldig flott grafikk, men absolutt ingenting nytt. Samtidig skryter de av at spillet er sabla bra laget, og ga det 9.3 i score. For meg holder dette i massevis da jeg alle spille ikke kan bidra med helt nye og originale ting.

 

Så basert på en drøss omtaler stemmer det ikke å si at dette er originalt og nyskapende. Flott og kvalitet ja, og sånn sett føyer det seg inn i tradisjoner som andre store utviklere har prestert før. Tenker da blant annet på Blizzard, gamle gode Origin Systems og Westwood Studios (begge to selvsagt før EA kjøpte de opp og ødela de fullstendig).

Endret av Pong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...