Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei ville bara lenke til denne artikkelen som stod i vg i dag! Nordmann bak supergrafikken i «Uncharted 2»

 

Onsdag lanseres Playstation 3-spillet «Uncharted 2: Among Thieves» her i Norge. Etter strålende anmeldelser verden over er forventningene skrudd i taket.

 

Spillet blir blant annet beskrevet som et av de vakreste spillene noensinne. Og grafikken kan du takke norske Pål-Kristian Engstad for - han er nemlig «lead graphics and engine programmer» i Naughty Dog.

Lenke til kommentar

Dæven mangen har spillet, jeg har det ikke enda

Håper at GameStop har det inne i morgen som er dagen

 

Skal ringe til min lokale GameStop imorgen å høre jeg kan hente mitt eksemplar :)

 

Og til dere som skal rushe ferdig singelplayeren, vennligst legg ting angående storyen eller noe annet i spoilertag, vil ikke bli spoilet ned før jeg i det hele tatt har rukket å spille singelplayeren ;)

Lenke til kommentar

Henta Limited Edition på Gamestop tidligare i dag, og det som følger med er sjølvsagt spelet, då i ein metallboks. I tillegg fekk eg med ein kode for "in-game currency multiplier" og så skal det ligge kodar for gullvåpen (multiplayer antar eg) og eit XMB-theme i boksen. Er på jobb, så får ikkje sjekka det enda :)

Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg får limited edition eller vanlig edition

 

Benyttet meg av 1kr tilbudet for noen uker siden, men tror ikke det stod limited edition på plakaten på det tidspunktet (de nye plakatene sier limited edition når man benytter seg av tilbudet)

 

Alle som har forhåndsbestilt på Gamestop får Limited Edition :)

Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg får limited edition eller vanlig edition

 

Benyttet meg av 1kr tilbudet for noen uker siden, men tror ikke det stod limited edition på plakaten på det tidspunktet (de nye plakatene sier limited edition når man benytter seg av tilbudet)

 

Alle som har forhåndsbestilt på Gamestop får Limited Edition :)

 

 

jaha? fikk bare vanlig..........

Lenke til kommentar

Utrolig skuffende at man ikke kunne spille coop gjennom kampanjen. Var helt sikker på det jeg.. Ellers, ser man jo at de har tatt mye fra gears of war i forhold til skyting. Har kun spilt et par baner coop.. Søt grafikk da :D

 

Forresten, hvordan legger man inn den kodesaken? Er ps3noob ;)

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...