Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Selv om det Avean listet opp (5 punkter) kanskje gjøres bedre/annerledes i andre spill, så er jeg rimelig sikker på at Uncharted 2 kan være det første spillet som kombinerer dem alle sammen til et så herlig spill som jeg er sikker på at det kommer til å bli. Å få til store områder eller pen grafikk (greit nok, Crysis har dem) er èn ting, men å ha dem samtidig som en har de andre punktene (strømlinjeformede spillbrett, multiplayer som er nær det morsomste på konsoller og coop) har ikke jeg sett før. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bli spennende å se om spillet lever opp til de høye karakterene som veldig mange spillsider har gitt eller om det blir Gamer sin anmeldelse som er den mest riktige.

 

I mellomtiden sitter jeg og koser meg igjennom Uncharted som også er i en klasse for seg når det gjelder den visuelle fremstillingen. Noen steder er slikt att man neste glemmer å spille å bare nyter omgivelsene.

Lenke til kommentar

Folk flest kommer til å si Gamer.no sin karakter var rikitg ;)

Viss jeg elsket Uncharted 1 og fullførte det 8 ganger noe som er det mest fullførte spill jeg har spilt denne generasjonen så vet jeg at 2eren er bedre på alle områder!! Grafikk, fysikk, animasjon, story, humor, coversystemet ser ut som det blir overhalt i Uncharted 2 Among Thieves!!!

Lenke til kommentar

spilt en del multiplayer og det er ekstremt underholdene. Veldig tilfeldig korleis spillet kommer til å bli når man velger bane. holder spillet variert og gøyalt. Og det er jo bare genialt at du kan se replay av kampene. tatt masse gøyale bilder. :) vist du ikkje klarer å vente på spillet, spill multiplayer!

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Håper jeg klarer en gjennomspilling på cirka 10 dager for i slutten av mnd kommer ett annet spill som jeg vet jeg kommer til å bruke enormt mye tid på.

 

Rundt 10-15 timer på første gjennomspilling er hva jeg har hørt. Har sett deler av en playthrough av en som så ut som han hadde spilt gjennom minst en gang før, og han brukte 1,5-2 timer på ca en fjerdedel av spillet.

Lenke til kommentar

Nei var det jeg mente, håper ikke de bare bestemmer seg for at de ikke vil ta imot FIFA09 eller Skate 2 f. eks. Men et spørsmål til, trenger jeg kvittering på de spilla? Siden LBP kjøpte jeg fra Play.com og kvitteringa til FIFA og Skate har jeg mista.

 

Du trenger ikke kvittering.

Lenke til kommentar

de kan ikke forandre på eksluderingslisten som de selv vil.. Det strider i såfall mot markedsloven..

 

Dette er tull og tøys, og rammes på ingen måte av Lov om Markedsføring. Gamestop har en klar og tydelig referanse i sine annonser og tilbud om at der faktisk er en liste med titler som ikke er aktuelle for å få dette tilbudet.

Lenke til kommentar

Flaks at folka på Gamestop på Tveita var så sykt dårlig orientert, for jeg fikk bytta inn Haze og et eller annet tennisspill, til tross for at begge var en del av ekskluderingslista :whistle:

 

Er det bare meg eller tar det sykt lang tid å finne spill i multiplayeren?

 

Om dette har blitt tatt opp tidligere i tråden, ikke diss meg. Gidder ikke lese alt, og det å søke seg fram er pain in the butt

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...