Gå til innhold

Mulighet for "smalere" design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er absolutt for muligheten til å ha et utseende med smalere bredde. (selv om andre har extensions som kan gjøre dette) Jeg synes personlig det er ganske slitsomt å lese innlegg som strekker seg over hele skjermer og hvor mange avsnitt kun blir på en linje, man må bevege øynene sine ekstra mye og ser heller ikke bra ut i mine øyne når teksten blir dratt for langt bortover. ;) Er ikke veldig vanskelig å få til dette heller, spesielt ikke med IPB Classic Blue. IPB har nemlig dårlige muligheter for å lage en ny stil basert på andre utseender enn IPB Classic Blue. Men dette blir lettere fra adminpanelet i IPB 3. (Kjenner jeg gleder meg til IPB 3 gitt ^_^ )

Lenke til kommentar
Just to state the obvious: Man har mulighet til å forandre vindustørrelsen til browseren sin. ;)

Der sa du det! Noen ganger virker det som om hele konseptet med "vinduer" (ikke OS-et, men konseptet) er bortkastet, da 90% av brukerne kjører alle applikasjoner i fullskjerm uansett. Litt av vitsen med å kjøpe stor skjerm er da at man får plass til mange vinduer på skrivebordet?

Lenke til kommentar

Må man virkelig ha en addon for å få gjort dette i FF? Eller gjør stylish bare prosessen enklere?

 

Uansett, her er mer detaljerte instruksjoner for Opera:

  1. Gå til http://userstyles.org/styles/14442
  2. Klikk på "Load as user script"
  3. Gå til File -> Save As og lagre filen i f.eks. en ny mappe "userjs" under My Documents
  4. CTRL+F12 -> Content -> Javascript options -> User Javascript files -> Choose og velg userjs mappa du lage ovenfor (eller mappa du lagra fila i)
  5. Ok -> Ok -> F5
  6. Voilà :)

Lenke til kommentar

Synes alt var så enormt stort, likte ikke det.

 

Forsiden til gamer.no hos meg med 1280x800 er 2/6 hvit tekst banner og 3/6 bilde banner, det er alt for mye.

 

Ellers så er også forumet unødvendig stort, men det blir nok fikset nokså raskt. Selv om det er mulig å installere addons for å fikse det så burde de gjøre det slik at alle som kommer inn får et smalt design.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...