Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Look at dis: https://prisguiden.no/liste/134415/

 

Skjermkortet yter så tett opptil GTX 680 at det blir bortkastet pengebruk. SSDen er blant de beste der ute. 2TB med lagringsplass. Kabinettet har lyddempende matter. Kjøleren til prosessoren er kald og stille som graven. Hovedkortet støtter overklokking (den prosessoren er perfekt til overklokking). 16GB RAM.

 

Det er jo ikke en dårlig PC du har funnet frem til og du kommer nok til å bli fornøyd uansett, men det å sette sammen selv har sine fordeler. Jeg vil f.eks tippe at det kabinettet du har sett på er veldig trangt (uten å ha sett det selv). Temperatur og støymessig er jeg helt sikker på at selvbygg er bedre. Hovedkortet støtter ikke overklokking (som nesten er hele poenget med en prosessor fra Intel hvor navnet slutter på K. Får lett klokket de opp noen hundre Mhz) og skjermkortet er overpriset kontra ytelse etter min mening. RAM og ekstra harddisk må du uansett sette inn selv i etterkant - iallefall en harddisk, da 8GB RAM holder lenge nok.

Lenke til kommentar

Kaken klarte jeg, etter sånn tre-fire forsøk, men den er frustrerende like woah.

 

Kom på baseballen nå, tok den på første forsøk. Fortsatt på easy, though. Forbanna håpløs mekanikk, siktinga var jo helt bak mål.

 

Awesome: JYZ0F.gif

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...