Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle poste noen bilder etter Skyrim-turen min i dag, men innser nå at 99% av bildene inneholder både nakne damer og uhorvelige mengder blod og sannsynligvis ville fått meg innelåst på ubestemt tid. Den siste prosenten er bilder av dumme vakter som ikke skjønner hvem som har begått massakren på gjestehuset mens jeg svever en meter over bakken omgitt av blod og magisk lys.

 

Vampyr?

 

Måtte logge inn på diskusjon for å forhåpentlig vis få litt hjelp til bilen. Tenkte jeg skulle sjekke SO. Hadde ikke forventet så latterlig mye nostalgia og andre merkelige følelser. Godt å se at noe forblir det samme, selv når man ikke er der

 

Hey hey!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett å være nærvøs, med tanke på hvor mye hver enkelt del koster. Men som guttene over meg sa; Det er fryktelig enkelt. Er du fortsatt i tvil, finner du sikkert noen i kretsen din som har litt kunnskap om det. Og skulle du ikke ha det, så kryr verdensvevet av behjelpelige folk som gjerne forklarer alt ned til den siste detalj.

 

Spar noen tusenlapper. Lettere å oppgraderer bli det også, ettersom du vet hvilken del som er hva, og hvordan du kan erstatte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...