Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nolan-trilogien &--#62; Arkham Asylum/City &--#62; All annen Batman.

Som sagt av alle ikke-batman-fans noensinne. Ca. all annen batman &--#62; Nolan-trilogien, mersom.

 

Jeg er ikke noen stor Batman-fan, nei, men jeg likte filmene til Nolan utrolig godt, fordi de var gode filmer. Mulig Batman-filmene fra 80- og 90-tallet var bedre for de som liker tegneserien, men av det jeg har sett av dem virker det som ekstremt tåpelige filmer som gjør den feilen å prøve å kopiere tegneserien i så stor grad det er mulig over til filmmediet. Noe som sikkert er fint for purister, men for en som først og fremst liker film blir litt for kjedelig.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Vel, i så fall er vi enige. Shampoo: Argumentet ditt er godt, men vi kommer fra forskjellige standpunkt helt fra grunnen av diskusjonen, så det blir en enig om å være uenig-situasjon either way. Jeg mener nemlig at man burde lage filmer basert på tegneserier av en av to grunner: Enten trekke flere til tegneseriemediet, eller for fansen som allerede eksisterer.

Lenke til kommentar

Neida, får ikkje gifte deg med folk før dei er 16 (i CK2, den faktiske mellomalderen var ikkje så nøye på det). Ho var riktignok endå eldre der.

 

HERE'S HOW IT WENT (minor spoilers frå bok 1):

 

 

 

 

- Betrothal til min son (Samwell Tarly) asap

 

Samwell-Tarly.jpg

 

- Dei gifta seg

- Fekk "Lady fancies you ..."-event, og berre "ok"

- Bam, ni månader seinare vart Vaeron født og Samwell ble butthurt

- Samwell døyr i eit mystisk uhell som kosta meg 250 gold

- Gifta Randyll Tarly (min karakter) med enka etter Samwell (Daenerys)

- Plutseleg ordna alt, inkludert den leie situasjonen med ein veik arving, seg!

 

Starta forsåvidt ein krig for å få ho på trona, men Stannis kom meg i forkjøpet.

 

 

 

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

så det blir en enig om å være uenig-situasjon either way.

 

Høres bra ut.

 

å kopiere tegneserien i så stor grad det er mulig over til filmmediet. Noe som sikkert er fint for purister, men for en som først og fremst liker film blir litt for kjedelig.

 

FEIL, jamfør 300 og Watchmen. Alt du treng er Zack Snyder og post-processing.

 

Klarer ikke forstå om du mener det eller er ironisk, da du nevner henholdsvis en megakjedelig film og en god film.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...