Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Noe annet ville være fryktelig rart.

 

Var det jeg også tenkte, men greit å være sikker :p

 

Det går fint. Hadde du hatt PS+ hadde du også fått lastet opp savene dine automagisk til skyen. ;)

 

Vet du hva som skjer med trofeer? Mener jeg har lest at de blir lagret i skyen om du synkroniserer dem?

Når du synkroniserer så registreres vel dine trophies til PSN-konto, om de dukker opp i Tropy lista på den nye maskinen når du logger på PSN-kontoen er jeg derimot usikker på. Aldri byttet, har fremdeles min gamle 80GB phat som jeg kjøpte i 08.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er liksom ikke så mye annet å ta seg til som russ etter det.

 

Husker det største sjokket var å ikke lenger kunne gå i russebuksa. Den var fantastisk behagelig, dessuten utrolig praktisk å ha på seg siden jeg slapp å lure på hva jeg skulle kle på meg om morgenen.

Lenke til kommentar

Nei, bare fem og en kvart time. Var mye folk, da. Den første halvannen time var det veldig stille, så tok det helt av og vi håvet inn over 10k. Har vondt ned fra det ene øret og nedover halsen, så det kan være ørebetennelse, sånn egentlig. Hadde det da jeg våknet i dag og. Jaja, bare en dag til på jobb, så er det helg uansett. Jeg har ikke samvittighet til å ringe inn syk på en stengevakt på en fredag. Har forsåvidt ikke samvittighet til å ringe inn syk på en åpnevakt på en mandag heller, så sånn sett er jeg fucked i begge retninger. :p

Lenke til kommentar

Ja, det er liksom ikke så mye annet å ta seg til som russ etter det.

 

Husker det største sjokket var å ikke lenger kunne gå i russebuksa. Den var fantastisk behagelig, dessuten utrolig praktisk å ha på seg siden jeg slapp å lure på hva jeg skulle kle på meg om morgenen.

 

Deilig å slippe den!

 

Also.. Hva er folks twitter-navn?

Lenke til kommentar

[karma]Donerte 1500,- til Redd Barna i kveld. Første gang jeg har gjort noe sånt.[/karma]

 

Anbefaler alle å gjøre det samme: https://fundrazr.com...campaigns/d3GA7

 

Har ellers vært en fin og rolig 17. mai. Sånn jeg liker det.

 

Nytt profil-bilde. Y/N?

2755804jou.jpg?1337288238

 

HOT

 

Also.. Hva er folks twitter-navn?

 

ShampooMcTavish.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

HellBrendy her. Kan også søke på mitt egentlige navn.

 

Takk for det Shampis. Ser du pumper 1500 spenn inn i Røde Kors for å redde sultne barn, men vårt vennskap basert på blant annet turer til Oslo lar du være å gi noe støtte til. Son, I'm confused.

Lenke til kommentar

Fundamentet til vennskapet vårt er Skype. Fikk lønn i går, så det var bare noe som plutselig falt meg inn å gjøre, og jeg kan ikke si jeg angrer. Bedre å støtte Redd Barna enn NSB og Oslo Kino, synes du ikke?

 

Når det er sagt så er det mulig jeg har nok igjen til en Oslotur, du får komme med en aktuell dato. Grunnen til at jeg ikke har vært i stand til det i det siste har for øvrig vært en kombinasjon av mangel på økonomi og mangel på tid, og nå som jeg kun har to viktige prøver igjen i år (inkludert eksamen), bør det være mulig å få til snart.

 

Men igjen, planen er jo å spare lommepenger til Tokyo-turen, så det er uansett ikke aktuelt å kjøpe noe på Outland. Egentlig passer det derfor best om du kommer til meg (eller omvendt), men det gadd du ikke sist jeg spurte deg ;_;

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Det er i grunn akkurat det du gjør - disse folka live streamer arbeidet de driver med direkte fra Afrika (da de for øyeblikket jobber med sultkatastrofen på Afrikas horn), og er veldig opptatt av å vise nøyaktig hvor pengene går. I tillegg er de veldig opptatt av å være effektive i forhold til pengene de får inn, og fokuserer på at alle pengene skal komme til nytte. Generelt er Redd Barna en av de mest respekterte veldedige organisasjonene der ute, så jeg tviler på at det er noe å bekymre seg for.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg har alltid tenkt at det virker utrolig kontraproduktivt å sørge for at flest mulig barn vokser opp i områder som allerede har for lite ressurser i forhold til befolkningen. Den menneskelige befolkningen er til alle tider blitt automatisk regulert av de tilgjengelige ressursene i sitt område; derfor er det f.eks. flere mennesker i dag i Frankrike enn i Norge, og flere i Kina enn i Mongolia, osv., men når man kan få ressurser sprøytet inn utenfra vil man få et kunstig høyt befolkningsnivå og ressursmangelen vil forsterkes. En barnedødelighet på rundt 30% er forøvrig normalen i førindustrielle samfunn (det var det også her) og er tilpasset ressursnivået i disse samfunnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...