Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samma her.

 

Alle tenner på gameplayvideoen som kom, men jeg vet ikke. Elsker settingen, men slossinga ser fortsatt statisk ut (noe som passer dårlig med skytevåpen - ingen grunn til å ikke plukke Connor rett ned) og hovedpersonen stikker seg fortsatt alt for mye ut i den mengden man bruker til å skjule seg i.

Lenke til kommentar

Men Altf4. Det er James McCaffrey som gjev røyst til Max Payne i Max Payne 3 òg, akkurat som han gjorde i 1 og 2.

 

Virkelig? Det er jo ganske kult, men det hjelper vel ikke akkurat når han uansett ikke ligner :p Kan jo bare være videoen som gjør det.

Lenke til kommentar

Liknar på ... Kven? Seg sjølv? I klippa der han framleis er i New York, og seinare i overgangsfasen (meir skjegg, mindre hår) er det ganske tydeleg Max Payne. Er berre sluttresultatet som ser veldig framand ut. Forstår ikkje heilt rasjonale for å ha skjegg i Brasil, då. Varmt.

 

itt usikker på om dei har modellert han etter Timothy Gibbs no. Sam Lake kan få ha pinchyfacet sitt i fred. Det er iallefall James McCaffrey som gjer motion capture for Max i MP3. I think that's a first.

Lenke til kommentar

Liknar på ... Kven? Seg sjølv? I klippa der han framleis er i New York, og seinare i overgangsfasen (meir skjegg, mindre hår) er det ganske tydeleg Max Payne. Er berre sluttresultatet som ser veldig framand ut. Forstår ikkje heilt rasjonale for å ha skjegg i Brasil, då. Varmt.

 

itt usikker på om dei har modellert han etter Timothy Gibbs no. Sam Lake kan få ha pinchyfacet sitt i fred. Det er iallefall James McCaffrey som gjer motion capture for Max i MP3. I think that's a first.

 

Jeg har ikke brydd meg så alt for mye om spillet, så jeg har ikke fulgt så mye med. Men en halvfeit skalla fyr på jakt etter ei dame er ikke akkurat det jeg forbinder med Max Payne-serien, og jeg syns heller ikke at bildene av Payne fra gamle dager ligner sånn veldig, men det kan være nostalgien som spiller meg et puss. Husker i hvert fall at det var en kollektiv enighet i guttegjengen om at han var brlik Johnny Knoxville.

Lenke til kommentar

Googles Project Glass hadde vært ideelt i dag. For i dag så jeg Gabe Newells eneggede tvillingbror på en matbutikk. Likheten var skremmende. AltF4 hadde trolig gått bort og spurt om autograf.

 

"Take a picture of this" hadde kanskje ikke vært så diskret, men det slår det å ta opp telefonen og rette den mot trynet til stakkaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...