Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat no er visst heile Battle.net nede, så no dice uansett. Når eksamen er ferdig er eg sikkert med på pewpewing. Speler Wizard etter mantraet EXPLODE ALL THE THINGS.

 

No dice er fortsatt best som uttrykk når det er snakk om Battlefield-spill.

 

Nei, kjøpte det ikke på nett fordi Blizzard krever ca hundrelappen mer enn den fysiske kopien koster. Mulig jeg kjøper det på mandag, har egentlig lyst på det - om ikke annet enn fordi jeg ønsker å spille med Shampoo. Problemet er at jeg da får Diablo 3, Max Payne 3 og Minecraft samtidig å bryne meg på.

 

Kommer rett fra skogen, harhugd ned et tre med øks, bare fordi jeg hadde så jævlig lyst. Skikkelig deilig, og nå er jeg av i armene.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Du er så mannemann du. :love:

 

Jævla morsomt å komme til London i dag. Hotels.com hadde tydeligvis ikke fått med seg at kortet mitt ble avvist da jeg booket hotellet for snart 14 dager siden. De sendte til og med en bekreftelsesmelding her om dagen og kunne meddele at reservasjonen var i boks, og alt var klart for 6 netter i London. Det var det altså ikke. Hotellet vi skulle bo på var selvfølgelig fullbooket, men vi fikk låne telefon for å ringe Hotels.com så de fikk rydda opp i rotet sitt. På en telefonlinje så uklar at man skulle tro de brukte boks og tråd, fant personen til slutt et hotell langt faen unna sentrum, der vi skal jobbe de neste 5 dagene, til dobbel pris. Ikke kunne de betale forskjellen heller, da Customer relations teamet hadde søndagsfri. Jeg måtte heller sende en mail i morgen.

 

Vi tenkte fuck that, og sa han kunne ringe tilbake om en time. 5 minutter senere hadde vi booket et hotell, fra Hotels.com, som var mye nærmere sentrum, men samme pris som alternativet fra denne ubrukelige mannen på tråden.

 

Andre gang Hotels.com fucker opp. Første gang var på høsten i fjor da de glemte å sende vår bestilling til hotellet vi hadde booket. Det var gøy.

 

Customer relations kan vente seg en krass mail i morgen.

 

Etter en Jack Daniels-burger på TGI Fridays er humøret blitt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...