Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble vel alt mye skarpere tenker jeg. Nærsynt?

 

I begynnelsen hadde jeg bare -0.25 og -0.50 også ble det gradvis dårligere. Nå har jeg -1,75 på begge øynene. Jeg vil også ha nye briller, siden de jeg har er så teite.

 

Blir en del skarpere på litt avstand, ja. Har -0,75 på begge øyne, men det vil nok forverre seg en del etter hvert.

 

@Alteffire: Takk for velkomsten.

Lenke til kommentar

@Error: Mac (*haters gonna hate*)

 

Kjøpte meg en vekkerklokke/radio/iPhone-dock/nattlys-dings i dag. Sinnsykt nice med radio på rommet igjen. Den i forsterkeren fungerer såvidt og den forrige radioen min gikk dukken for XX antall år siden. Dritdigg.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hentet mine nye hodetelefoner i dag og har testet de med litt musikk i dag. Strålende. Absolutt strålende. Den største overraskelsen derimot kom da jeg så The Elder Scrolls V: Skyrim teaseren igjen. Greia er at jeg har sett denne teaseren et utall ganger allerede og at det ikke er noe i den jeg ikke har sett, hørt eller lest om. Det hjalp ikke. Da jeg så den igjen nå nettopp med litt lyd i headsettet rant det en tåre ned fra mitt høyre øye. Jeg gråt!

 

Den musikken som bygger seg opp på slutten kombinert med den perfekt rufsete stemmen til fortelleren er rett og slett dritdigg. Fy faen så dritdigg faktisk.

Lenke til kommentar

Hentet mine nye hodetelefoner i dag og har testet de med litt musikk i dag. Strålende. Absolutt strålende. Den største overraskelsen derimot kom da jeg så The Elder Scrolls V: Skyrim teaseren igjen. Greia er at jeg har sett denne teaseren et utall ganger allerede og at det ikke er noe i den jeg ikke har sett, hørt eller lest om. Det hjalp ikke. Da jeg så den igjen nå nettopp med litt lyd i headsettet rant det en tåre ned fra mitt høyre øye. Jeg gråt!

 

Den musikken som bygger seg opp på slutten kombinert med den perfekt rufsete stemmen til fortelleren er rett og slett dritdigg. Fy faen så dritdigg faktisk.

 

Jeg liker stilen, jeg liker den veldig. B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...