Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager Errorizer, jeg kommer ikke lenger enn til Kjågset. Kjågen er nesten like vanskelig som Eplefe og Lakus.

 

@Eplefe: er ikke klementiner mandariner med sten? Altså befruktet av sitrontrær (noe jeg forøvrig visste). Noe som igjen betyr at vi ikke har mandariner i Norge, kun klementiner.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Visste dere at klementiner med steiner er blitt befruktet av sitroner?

 

 

Jeg tror mandarin er ordet du leter etter

Med tanke på at de ikke har eksistert i Norge siden 90-tallet? Nei.

Joda de importerer faktisk mandariner fortsatt, men det skal nevnes at det er ikke så komersielt tilrettelagt.

Bare spesial forettninger og restauranter som får tak i det.

Grunnen til at de ikke selger mandariner mer er fordi det er for mye steiner i den i forhold til det det norske markedet Ønsker.

 

Jeg skulle klart å fått tak i en mandarin men Prismessigsett så er det ikke verd det uansett.

 

Men ja klementiner med steiner er bestøvet av sitron trær. man kan også se dette på steinene faktisk.

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg om det var mandarin jeg spiste nå nettopp, men lære meg å snakke det, det skal jeg. :)

 

Og over på noe helt annet. Jeg hater når serier slutter trist, men samtidig elsker jeg det. Jeg er rar. :p

 

Og for å være skikkelig vingle-petter hopper jeg over på noe helt annet igjen. Forhåpentligvis blir det over nyåret et halvt år med journalistikk mens jeg skriver 30 sider skjønnlitterær tekst til opptak på litterært/forfatterstudium. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...