Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har tenkt noe mer på dette forumet vi skulle mekke selv?

 

Jeg tenker nok at jeg blir med over til Diskusjon, men det sier jo seg selv at vi ikke får det samme samfunnet der, som vi har her. Både på spilldelen og Småprat/Helt andre ting/etc. Klart vi kan opprette vår egen SO tråd der også, men hvor lang tid tar det før alle de andre folka kommer til den tråden og produserer ørten sider i den om dagen? Ikke at jeg har noe imot alle der, men det blir jo ikke den samme syklubben som vi har her på Innlegg. Da mister jeg (og det føler sikkert andre også) den hverdagslige praten, interne humoren og diskusjoner om andre ting enn spill. Andre her sier at de har andre forum å gå til. Det har egentlig ikke jeg. Derfor liker jeg meg så godt her på Innlegg. Her har jeg mulighet til å prate om spill og alt mulig annet sammen med toppers brukere. Jeg ser enkelte blir med over, men velger å ikke være så aktiv sånn som jeg har tenkt og andre har ikke tenkt til det i det hele tatt. Flere av brukerene her på Innlegg er personer jeg egentlig ikke kjenner så veldig, men allikevel har, på en ikke homoerotisk måte, blitt glad i. Merker jeg blir litt fortvilet over at vi blir spredt for alle vinder...

:(

Lenke til kommentar

Er det noen som har tenkt noe mer på dette forumet vi skulle mekke selv?

 

Jeg tenker nok at jeg blir med over til Diskusjon, men det sier jo seg selv at vi ikke får det samme samfunnet der, som vi har her. Både på spilldelen og Småprat/Helt andre ting/etc. Klart vi kan opprette vår egen SO tråd der også, men hvor lang tid tar det før alle de andre folka kommer til den tråden og produserer ørten sider i den om dagen?

 

Tja, jeg vet ikke, jeg. De har jo sin egen samfunnsgreie som sikkert funker fint for dem. For oss er det de som er det skumle og ukjente, for dem er det motsatt, og jeg tviler på at hele forumet (Diskusjon) plutselig vil emigrere til "De derre nye særingenes lille krok". Selvfølgelig, en og annen person vil nok slå seg ned, men det er vel bare like hyggelig som om en ny person hadde kommet til dette forumet og slått seg ned i denne tråden. Jeg liker ikke sammenslåingen jeg heller, men som jeg har sagt tidligere tror jeg strengt tatt at dere gjør dette til et litt større problem enn det egentlig er.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ummm, AltF4, (og nubbiz også egentlig) dere som har erfaring med avstandsforhold (dog kanskje ikke like stor avstand som meg), hvordan var det egentlig? Vi har nettopp hatt vår første diskusjon om fremtiden, vet ikke om dere har noen råd til meg? Lurer på om jeg er urimelig, eller noe, hvor mye kan jeg egentlig kreve her? :unsure:

 

Flere av brukerene her på Innlegg er personer jeg egentlig ikke kjenner så veldig, men allikevel har, på en ikke homoerotisk måte, blitt glad i. Merker jeg blir litt fortvilet over at vi blir spredt for alle vinder...

:(

Glad i deg også. Føler det egentlig på samme måte. Kommer sikkert til å titte innom diskusjon.no for å se om det er noen diskusjon.no-hoder som trenger å ryddes opp i, da jeg i likhet med AltF4 er glad i å diskutere. :p

 

Men det blir ikke det samme, og jeg er som sagt helt klar til å bli med på og bygge opp et eget forum, er bare å si fra. :)

Lenke til kommentar

Fullt mulig det, men jeg er nesten sikker på at vi kanskje ikke får lov til å opprette tråden: "SO1-Innlegg.no. Diskusjon.no-brukere ingen adgang". Den tråden blir da bare hetendes SO1 og det sier seg selv at da kommer det flere enn oss og poster der. Enten noen få eller mange, det blir uansett mer mauertue der enn her. Poenget mitt er at da blir vår interne lille klubb ikke så liten og intern lenger. Da blir litt av fornøyeligheten i en sånn tråd borte. Diskusjon har hatt flere SO tråder og den de har nå er vel mer eller mindre samme tråd bare at den heter noe annet. Mulig vi brøler mer om dette enn nødvendig, men jeg vet at det ikke blir det samme.

 

Jeg har heller ingenting imot at det kommer en eller annen inn til denne tråden her, her på Innlegg. Bare se på Kjågen. Han kom inn som lyn fra klar himmel og har blitt en del av vår lille klubb. Jeg liker denne tråden her, som er her, fordi her er det ikke et mylder av folk. Her er det et lite samfunn av flotte brukere. Fra hva jeg har sett i de trådene, så er det litt laber kvalitet, med litt gull å finne innimellom. Jeg har ingen venner IRL og for min del så er vår klubb viktig for meg fordi dere er det nærmeste jeg kommer det som kan kalles venner. Selvom vi ikke kjenner hverandre så mye, så er mange av brukerene her personer jeg oppriktig liker og se poste enten her eller på spilldelen, enten vi er enige eller uenige. Derfor synes jeg fint lite om at dere skal bli spredt rundt omkring der jeg ikke kan få meg en god diskusjon eller en god latter sammen med dere. Dette høres kanskje litt sprøtt ut for resten her, men jeg er ikke den som skaffer seg venner så lett og når jeg endelig finner et sted der det går ann å diskutere ting vi liker på en ordentlig måte, så er det skikkelig kjipt at jeg skal miste det.

 

(når jeg leser det jeg skriver høres det ut som om jeg er forelsket i dere alle... :ph34r: )

 

@RoR: *Bamseklem!*

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hei Rider, jeg har også erfaring med avstandsforhold. Jeg var sammen med ei dame i england som gikk kjempebra, det gikk ihvertfall kjempebra frem til hu startet et nytt forhold før hun avsluttet det vi hadde. Ei tung tid var det, så mitt tips(selv om du ikke har spurt om det) er å finne ut om du stoler 100% på henne.

 

Det kan fort bli veldig anstrengende å være borte fra din kjære hvis du føler at du ikke er helt tilfreds med at hun f.eks er på fest uten deg(eller andre sosiale sammenhenger). Så det er lurt å sette seg ned å prate om grenser. Veldig viktig å ikke ha ting usagt, da sånne temas alltid burde tas opp face2face.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...