Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Har fortsatt en rockmelt invitasjon igjen. Veldig grei nettleser til facebook brukere.

 

Yay, me wantz :innocent: Trodde ikke nettleseren var ferdig ennå.

Hva er den bygget på? Webkit?

 

Den er basert på Chromium, altså er den veldig lik Google Chrome. Men må ha deg som venn på facebook for å invitere deg :innocent: Send PM er du snill,

 

Chrome er vel basert på webkit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Rise fo the Silver Surfer gratis med Too Human når jeg kjøpte det fra Gamezone. Drittspill fo´sho´, men det er da litt koselig også :p

 

Kjøpte Black Ops og Mass Effect 2 på Platekompaniet i går, som Kompismedlem fikk jeg med meg en gratis film. Valgte Wallace and Gromit siden den kan brukes som julegave ^_^.

Lenke til kommentar

Blir stygg denne sammenslåingen altså :( Noen som kan utdype det med TST?

Det var jo lenge siden, da gamer.forum.no startet opp i februar 2009. Edda ønsket jo naturligvis ikke at deres forum skulle brukes til å bygge opp en ny og fremtidig konkurrerende plattform. Jeg tror mange ikke helt oppfatter at til tross for at vi har det hyggelig her og nå så er eierne bak det hele - inklusive Gamer.no i seg selv - en bedrift, og bedrifter gir ikke ved dørene til konkurrenter. Være det seg tidligere samarbeidspartnere eller ei.

 

Uansett så dreide det seg "kun" om at TST ble fratatt muligheten til å lese eller sender PM på diskusjon.no ettersom han brukte systemet til å nettopp bygge en konkurrerende plattform. Det er imot retningslinjene på Diksusjon.no, og det er imot retningslinjene her. Og selv om det ikke skulle være det er det fremdeles sunt forretningsans å ikke la konkurrentene skrible på dine post-it lapper.

 

Har veldig lite lyst å fortsette på diskusjon.no og vurderer å droppe og gå over, men savnet etter flere av dere kommer nok til å dra meg inn.

Jeg kommer nok til å dra tilbake til Diskusjon.no, men da håper jeg inderlig på at moderatorstaben herifra kan tråkke til med relativt fuckings hard moderering i starten. You know, for å si ifra at nå er Gamer tilbake og at det nå skal bli saker av spillforumet igjen (og for å si nei til de duste nye retningslinje-forhandlingene deres sjølsagt :p ).

Lenke til kommentar

Haha se der ja.

 

Og da er det kanskje på sin plass og takke for komplementet?

 

For ordens skyld, noe av grunnen til at dette forumet er såpass ryddig er nok at vi har en mindre brukermasse, samt at folk er flinke til å rapportere. Og jeg mener ikke at jeg er den eneste - eller i det helet att en - som skal få dette komplementet slik det brått slo meg at det kanskje kunne se ut som jeg mente.

 

@Lakus: Hvem svarte er det der? En eller annen fra Deadwood I presume?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...