Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke ironi, hvis det var det det var....Beklager. Jeg vet godt at i Word finnes det snarveier til forskjellige tegn og bokstaver. Etter 1 år med allmennfaglige og økonomiske fag, har jeg hørt såppass mye rart i økonomitimene at jeg tar ingenting for gitt lenger at folk faktisk vet hva de forskjellige knappene på et tastatur er til.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke ironi, hvis det var det det var....Beklager. Jeg vet godt at i Word finnes det snarveier til forskjellige tegn og bokstaver. Etter 1 år med allmennfaglige og økonomiske fag, har jeg hørt såppass mye rart i økonomitimene at jeg tar ingenting for gitt lenger at folk faktisk vet hva de forskjellige knappene på et tastatur er til.

 

10hi k9s.

Lenke til kommentar

Du gjør det bare verre nå Cloude :p

Jeg mener det serr. Jeg har hørt så masse rart i de timene at jeg tar ikke for gitt at folk ikke vet sånt. De som gikk i klassen min var liksom ikke de skarpeste knivene i skuffen og ville ei heller gjort skjeene sjalu. Jeg har også problemer med å skjønne ironi, særlig på nettet, om det ikke er helt åpenbart da. Jeg kan rett og slett ikke noe for det... Jeg har for vane å tråkke i salaten, det er derfor jeg ikke er særlig sosial. :whistle:

Lenke til kommentar

Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

 

Det er noe surr som går ganske langt tilbake. Er vel daværende HCG vi surrer med. Orker ikke grave lenger bak enn som så.

 

Og det der er på bursdagen min. Fantastisk. Som det er 2 måneder igjen til i dag. Herlig.

 

For min del er panfløyte "klam coverlåt"-instrument nummer 1. Uten tvil. Jeg hater panfløyte. Det låter fælt og det har ødelagt alt for mange sanger.

Lenke til kommentar

i dag har jeg startet på mitt nye prosjekt, kalt prosjekt frihet, som går ut på at jeg skal pusse opp stabburet vårt i hagen og gjøre det om til en liten hybel i sommerperioden. I og med at hele stabburet er fylt opp med drit fra familiens siste 10 år, er det litt av en jobb, men etter fem timer er alt godt plassert og skal i morgen kastet. Utrolig hva man finner, og resultatet er haugevis av pc skjermer, flere pcer, printere, skannere, en masse kabler, mobiltelefoner og annet. Drømmen er å flytte inn med seng, kjøleskap, flatskjerm, sofa og bord før skoleslutt, altså drøye 2 uker.

 

Jeg burde vel egentlig laget en workthread, men det kan heller komme senere.

 

 

Blir noen timer RDR i og med at jeg har fri i morgen grunnet eksamen, men med mutterns 50år lag drar jeg vel ut av huset. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...