Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Da stikker denne herren på fotballtrening i denne grusomme varmen, sliten er jeg allerede etter å ha strippet stabburet for alt av rot. Endelig kan jeg begynne å vaske gulv og vegger, før jeg kan sette inn tepper, sofa og tv. Prosjekt frihet er godt i gang.

 

Kos dykk gutar! :)

 

Du er klar over at dette åpner for at vi nå krever forumtreff i nevnte stabbur?

 

@gctoffen: Er enig med deg, det er ikke så veldig tilfredsstillende rent musikalsk, men for en som aldri har lært seg et grep er det jo en drøm å se han spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gctoffen, du fikk meg til å tenke på denne: (på grunn av at du postet den her på forumet en gang for lenge siden)

 

 

Hver gang jeg er den får jeg lyst til å bare hoppe inn i et romskip og reise ut i galaksen og oppdage (selv om det ikke er mulig). Fantastisk video!

Endret av Error
Lenke til kommentar

AlfF4

Ja, man får et annet perspektiv på det når man begynner å spille selv. Det fikk iallefall jeg. Du har ikke tenkt å begynne da? Er aldri for sent. :)

 

Error:

Så den senest i går. Sier så mye mer enn fortelleren sier. Virkelig fantastisk video! :)

Er du sikker på at det er umulig å utforske fjerne galakser?

Endret av gctoffen
Lenke til kommentar

Tre-fire grep og ei brukande sangstemme så er ungane fornøgd, AvsluttProgram. (Det same gjelder vel forsåvidt damer på nachspiel :p)

 

No er det tid for grilling, pils og råkk ænn råll!

 

Det er sant, men jeg tror ikke det kommer til så skje. Angående nachspielgitarspilling er det noe av det klammeste jeg vet om.

 

Har stappet i meg store mengder kyllingsalat og en Tuborg sommerøl. Sommerølet i år er smakløse greier og jeg syns ikke Skjærgårdspilsen til Ringnes var stort bedre.

Lenke til kommentar

Tre-fire grep og ei brukande sangstemme så er ungane fornøgd, AvsluttProgram. (Det same gjelder vel forsåvidt damer på nachspiel :p)

 

No er det tid for grilling, pils og råkk ænn råll!

 

Det er sant, men jeg tror ikke det kommer til så skje. Angående nachspielgitarspilling er det noe av det klammeste jeg vet om.

 

Har stappet i meg store mengder kyllingsalat og en Tuborg sommerøl. Sommerølet i år er smakløse greier og jeg syns ikke Skjærgårdspilsen til Ringnes var stort bedre.

 

Sommerøl er sjeldent godt, mye pga Pilsnertradisjonen her til lands er sånn som den er. Vi trenger intet lyst øl. I sommervarmen kan jeg anbefale Aass Gourmet Weizen, den er rett og slett knakende frisk og meget god. Har også en god ølsmak. Anbefales ikke til fylla, men som en start på kvelden i sommersola. Skål og god helg!

Lenke til kommentar

Da stikker denne herren på fotballtrening i denne grusomme varmen, sliten er jeg allerede etter å ha strippet stabburet for alt av rot. Endelig kan jeg begynne å vaske gulv og vegger, før jeg kan sette inn tepper, sofa og tv. Prosjekt frihet er godt i gang.

 

Kos dykk gutar! :)

 

Du er klar over at dette åpner for at vi nå krever forumtreff i nevnte stabbur?

 

det er jeg fullstendig klar over, og jeg er åpen for nok en fyll etterfulgt av intimkosing i stabbur. Meningen var egentlig at jeg skulle ta og lage en tråd og legge til bilder og arbeidsprosessen, men i og med at kameraet er uten strøm har jeg ikke tatt bryet med å fikse det. Får heller bli et bilde av den når den er ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...