Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Skal du bo der da Paisley?

 

 

 

 

Jeg ser forresten hva dere mener nå, etter å ha snudd mine små grå en stund, men min mening om at ikke alle vet diverse saker og ting som vi som er litt mer drevne på, på dataen, står fortsatt. Gå allmenne og økonomiske fag sammen med en gjeng nepeskaller og dere vil skjønne hva jeg mener. Da vil dere oppleve å få spørsmål om hvordan en får til krøllalfa og prosenttegn og andre digge spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

For min del er panfløyte "klam coverlåt"-instrument nummer 1. Uten tvil. Jeg hater panfløyte. Det låter fælt og det har ødelagt alt for mange sanger.

 

Synd for deg rett og slett. :p Men for å gå over på noe helt annet, viss man avskyr dette

er det noe som skurrer.
Lenke til kommentar

Jeg husker den posten for lenge siden, men om jeg skulle gå rundt og memorere hele SO hadde jeg blitt skrullete til slutt. Jeg har nok med at jeg kan et titalls filmer utenat.

Et titals! :o Jeg kunne all dialog i To Tårn utenatt (glemt mye nå), og det var etter å ha sett den 30+ ganger.

 

Edit: Ja synd for deg AltF4. Jeg sier alltid at det er kun tre instrumenter du trenger for å lage tonnevis av vakker musikk, og det er Panfløyte, Fiolin og Piano. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Nei, men det er jævlig morsomt når man først forstår det. 8D

Vel, jeg skjønte den leeenge etterpå. Ikke så rart siden jeg er en sånn person som må ha alt inn med teskje og er litt treg i oppfattelsen i tillegg. Noe som irriterer meg veldig, for om jeg er i en eller annen diskusjon kommer jeg ikke på noe bra å si eller en god kommentar der og da, men lenge etterpå.

Jeg er impulsiv bare jeg får tenkt meg om.

 

@RoR: Jeg kunne den første halvtimen av "Et kongerike for en lama" utenat etter å ha sett den to ganger.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Det eksisterer ikke et norsk ord for det, faktisk. Hvis du googler det bør du få opp en wikipedia-artikkel som forklarer fenomenet. :p

 

Edit: Nemlig! Kjent fenomen, vært borti det selv. Superteit. Gjerne når det er AKKURAT for sent til at det blir et witty comeback og. :<

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

@Eplefe: Gjorde det noen sekunder etterpå. Jeg hater det, virkelig, men noen ganger glimter det til og jeg er kjapp i replikken til andres store forundring.

 

@Paisley: Høres kult ut det. Selv skal jeg bo i leiligheten for meg selv en stund. Etter at søsteren og kjæresten har funnet seg et sted og bo, har jeg planer om å flytte hjem igjen, om mamma og pappa gir meg lov da. Jeg nevnte det for mamma og hun var ikke helt imot det. Hun sa bare at vi skulle vente å se.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Sir, YES, sir.

 

Natta :love:

Nubbiz da. Det heter Yes, Your Highness! Også må du huske å si det til riktig person.

 

Til Rider of Reason.

Yes, Your Highness. I'm placing these droids in your care. Treat them well. Clean them up.

 

Alt for deg Your Highness RoR.

 

Fornøyd? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...