Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hender det at jeg sutter på blyanten jeg holder? Dunno. Spesielt kjipt når jeg kommer på at jeg låner den.

Haha, jeg gjør akkurat det samme, og som sagt er det rimelig flaut når du har lånt den..

Skrevet (endret)

Nå snør det her hos meg. Litt lett hagl.

Må snart gå på badet, skal på fotballkamp. B)

Ehtram mente den svarte fargen i signaturen min var for påtrengende, så jeg endret den til en litt svak grå. Linkene er som de er, ellers ser de helt pinglete ut. :)

Endret av Cloudemyx
Skrevet (endret)

Mega-slager på barneskolen for et par år siden:

:p

Jeg har også alltid likt beskrivelsen av denne videoen:

Endret av Error
Skrevet

I den "sidebaren" som viser relaterte videoer finner jeg jo igjen alle youtube-videoene vi så på for lenge siden.

Pøls me sprøstekt løk, kom ska du kjennj på afron minnj, diverse Lasse Gjertsen videoer og Arne går mot døra!

Skrevet

Det er digg når livet går som smurt!

En følelse jeg i stor grad savner!

Skal forøvrig til bestemor nå (hun jeg feiret jul sammen med for siste gang i fjor), det går desverre fortsatt bare èn vei og det går sakte.

Skrevet

Det er digg når livet går som smurt!

En følelse jeg i stor grad savner!

Skal forøvrig til bestemor nå (hun jeg feiret jul sammen med for siste gang i fjor), det går desverre fortsatt bare èn vei og det går sakte.

Kjipt å høre.

Skrevet

Pappa har reinstallert stue-PC'en (skulle ha win7) og det er den jeg har brukt til å synkronisere iPhonen opp mot tidligere.

Hvis jeg nå synkroniserer til den PC'en (iTunes er ikke installert enda, men vi har all musikken osv fortsatt) vil jeg da miste alt av musikk/filmer/podcaster/programmer på telefonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...