Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig og veldig. Det er såfall noe helt annerledes enn 2D versjonen i mine øyne. Blir liksom mer levende og blir sugd litt mer inn i verdenen.

 

Jeg har hørt litt blandede meninger angående 3D film, så jeg bare lurte. Noen har kritisert 3D for å være forvirrende, spesielt når det er mye bevegelse på skjermen. Selv så jeg Avatar i 2D og var storimponert, og blir å kjøpe blu-ray versjonen så snart den kommer ut.

 

Den går ikke fortsatt på kino, gjør den?

 

Den sluttet å gå for bare litt siden her i Tromsø.

Lenke til kommentar

Har du 3D klar tv hjemme hos deg?

Nope, så når jeg fikk tilbudet om å se den i 3D så måtte jeg nesten si ja. Det meste av skrytet filmen har fått har jo kommet fra 3D versjonen.

 

Den går ikke fortsatt på kino, gjør den?

Den går iallefall på Colosseum i Oslo i morgen.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg gikk også inn i 2012 med det tankesettet om at jeg bare skulle kose meg med hvordan det hele så ut, men jeg klarte det ikke.

Tviler på at jeg kommer til å ha det problemet. Hvis jeg skulle bekymret meg om hver en ulogisk ting så er det ikke mange filmer jeg kan se. Hvor mange biler er det som eksploderer i en kollisjon i virkeligheten liksom? At filmen baserer seg på ting som umulig kan skje vet jeg allerede, akkurat som de fleste actionfilmer. :)

 

Edit: Me her i Tromsø var det ikke mulig å se den i 3D. Dumme Fokus kino. :angry:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jaja, jeg gikk også inn i 2012 med det tankesettet om at jeg bare skulle kose meg med hvordan det hele så ut, men jeg klarte det ikke.

Tviler på at jeg kommer til å ha det problemet. Hvis jeg skulle bekymret meg om hver en ulogisk ting så er det ikke mange filmer jeg kan se. Hvor mange biler er det som eksploderer i en kollisjon i virkeligheten liksom? At filmen baserer seg på ting som umulig kan skje vet jeg allerede, akkurat som de fleste actionfilmer. :)

 

Edit: Me her i Tromsø var det ikke mulig å se den i 3D. Dumme Fokus kino. :angry:

 

Ikke nok med at Fokus ikke har muligheten til å vise i 3D, men jommen har de elendig svartkontrast og oppløsning også.

 

Irriterer meg.

Lenke til kommentar

Sitter her og ser på oppskrifter på internett og det er rett før syglet renner ut av kjeften. I morgen skal jeg lage tacoburger med hjemmelagt hamburgerbrød og tacokarbonade. NAM!

 

I morgen blir det hva nå enn lettvint vomfyll statoil har i utvalget sitt. :D

Lenke til kommentar

Sitter her og ser på oppskrifter på internett og det er rett før syglet renner ut av kjeften. I morgen skal jeg lage tacoburger med hjemmelagt hamburgerbrød og tacokarbonade. NAM!

 

I morgen blir det hva nå enn lettvint vomfyll statoil har i utvalget sitt. :D

 

Uff, Vaine. Skulle bedt deg på ekte mat jeg. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...