Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Let me rephrase that: Hvorfor skal Hollywood lage nye versjoner av filmer som knapt er ett år gamle og som allerede er fantastiske?

 

Tving heller de småfeite amerikanerne til å lese noen linjer med engelsk tekst. Om de forstår skriftlig engelsk da.

 

Du har helt rett, men jeg blir å se de filmene samma faen, om David Fincher er den som lager dem.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Nei, men hun kunne jo hjelpe til litt. Jeg har aldri malt på den måten før i hele mitt liv. Jeg har malt verandaen, men dette skal være en stue, så det må jo se litt bra ut.

 

Jada, skjønner jo det. Se på det som Street Fighter 4. Vanskelig med bratt læringskurve, men absolutt mulig.

Lenke til kommentar

Enten går det bra eller så går det over.

 

Jeg har brukt 15000 red orbs på et angrep som "ikke" gjør skade. Oh the greatness. Hold firkant inne i rage of the god-mode eller hva pokker det heter og snurr rundt som en udødelig snurrebass. "Høres fett ut" tenkte jeg, helt til jeg oppdaget at Kratos nok bytter ut Blades of Athena med et par sugerør.

 

576 på hitcounteren og ikke én fiende er død.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tror jeg skal gå og sjekke om det er en slik flat rund en i fryseren. Tviler, men jeg håper.

 

Vet dere hva jeg syns er morsomt? Se på profilen til idioter (folk jeg aldri har likt men som allikevel har vært i min omgangskrets oppigjennom) på Facebook, se at de har dame, gå inn på siden til dama og se på bilder av henne sammen med en venninne - for så å oppdage at den styggeste jenta er kjæresten til "kameraten" min.

 

Jaja, han har i hvert fall dame.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...