Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å se Pianisten i dag. Så den for et par år siden, nydelig film. Håper på at den blir ferdig nedlastet snart! :whistle:

 

Hmm, aldri sett den filmen, jeg tar og laster den ned selv. =)

 

Den fikk jo faktisk 95% på Rotten Tomatoes så da må den jo nesten være bra.

Lenke til kommentar

Huff ja, fikk smake på den fristelsen sist jeg var innom Platekompaniet.no og så alle blu-rayene de har på tilbud. Men kjøpte bare de blu-rayene jeg på forhånd mente å kjøpe, nærmere bestemt Ponyo og 2012.

 

Ponyo var superb. 2012 ville jeg spart meg for dog! :rolleyes:

Lenke til kommentar

Huff ja, fikk smake på den fristelsen sist jeg var innom Platekompaniet.no og så alle blu-rayene de har på tilbud. Men kjøpte bare de blu-rayene jeg på forhånd mente å kjøpe, nærmere bestemt Ponyo og 2012.

 

Ponyo var superb. 2012 ville jeg spart meg for dog! :rolleyes:

 

2012 er jo vanvittig spesialeffekt-ekstravaganse! Kjempeunderholdning helt fram til de siste 45 minuttene.

Lenke til kommentar

Effektene i 2012 var hit'n'miss. Til tider var de utrolige, som når meteorene slo ned, men forskjellen på animert og ekte vann er så stor at det ødelegger illusjonen helt når en legger merke til det. Når sant skal sies er effektene det eneste ganske mange filmer fra 2012s skapere lever på. Independence Day, Twister, The Day After Tomorrow og Godzilla '98 er blant dem.

Lenke til kommentar

For mange spesialeffekter spør du meg. Til tider alt for blåst til himmels, slik at det får en tendens til å virke falsk! I tillegg er filmen horribel fra start til slutt. :(

 

Falsk er ikke akkurat ordet jeg ville brukt, da det kan brukes om alle filmer som drar utnytte av spesialeffekter.

Overdrevet? Absolutt! Noe så til de grader, men en gang i blant må da det være lov. :D

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Èn ting er å bruke spesialeffekter for å lage noe en ikke kan lage rent fysisk, en helt annen ting er å bruke spesialeffekter for å lage noe som ikke er fysisk mulig. Jeg irriterte meg stadig i den filmen over saker og ting som rett og slett ikke vil skje. Ikke fordi verdens undergang ikke kan skje osv, men fordi visse ting virker så fysisk umulig at det irriterte meg. Jeg synes det er greit nok med CGI-ekstravagansa, men ikke når det ser feil ut. (Les: Jeg tenker ikke på at CGI´en ser "fake" ut, men at ting ikke oppfører seg naturlig)

Lenke til kommentar

Huff ja, fikk smake på den fristelsen sist jeg var innom Platekompaniet.no og så alle blu-rayene de har på tilbud. Men kjøpte bare de blu-rayene jeg på forhånd mente å kjøpe, nærmere bestemt Ponyo og 2012.

 

Ponyo var superb. 2012 ville jeg spart meg for dog! :rolleyes:

Hehe, har selvfølgelig sett Ponyo 3 ganger allerede, men trengte vel strengt tatt ikke mer enn navnet på regisøren for at jeg skulle kjøpe den. ;)

 

Filmer som 2012 og Avatar er filmer jeg kjøper fullt og helt for spesialeffektenes del, og da selvfølgelig i blu-ray som er som skapt for slike filmer. :)

Lenke til kommentar

Jaja, jeg gikk også inn i 2012 med det tankesettet om at jeg bare skulle kose meg med hvordan det hele så ut, men jeg klarte det ikke. Gameplay over grafix lizzom. Og jeg som skal se Avatar i 3D i morgen... det blir interessant. Noen som vet hvor godt de 3D brillene passer over de brillene jeg allerede har på nesa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...