Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Selv er jeg glad i kurver, så lenge de ikke befinner seg på damer som gjerne skulle sett at de ikke var der, og som gjør håpløse ting i håp om å skjule dem.

 

faulkner-gray1.jpg?w=421&h=137

 

 

Haha noen som ikke kjenner seg igjen i denne?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott. En messe i entrepenørskap i morgen fører til følgende: må være på skolen 7 fordi en buss drar 07:15. Da bærer det avsted til Skien, hvor vi skal ha en stand hele dagen. Surr og uinteressante ting vil skje frem til finalen 17:30, for da kåres de forskjellige vinnerene. Ingen får lov til å rydde sammen da. Så blir det en time til å pakke sammen (vi er mange!) før vi faktisk reiser hjemover igjen. Får to timer avspasering. Oh, and, vi har en firetimers prøve i engelsk på torsdag.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med iTunes?

 

Når jeg skal synce iphonen min får jeg:

 

1Din PC er ikke autorisert, skriv inn din appleID.

Jeg skriver det inn og trykker OK.

 

2Så kommer det: denne PCen er allerede autorisert. Jeg trykker ok.

 

3 Go to 1.

 

Det er en evig loop :(

Lenke til kommentar

Æsj, begynner å bli drittlei av å være syk nå (dvs, halvsyk). Jeg er frisk nok til å dra på skolen, men når jeg kommer hjem er jeg så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe lekser, og det blir til at jeg bare daffer rundt og gjør ingenting resten av dagen på grunn av at jeg ikke har sjanse til å konsentrere meg.

 

Ikke bare er det rimelig kjipt, men lærerne setter også standpunktskarakter om syv uker, og hittil i 2010 har jeg fått levert inn en eneste innlevering.. Blir bare ekstremt stresset fordi jeg vet at jeg burde gjøre lekser, men så vet jeg også at jeg ikke kommer til å klare å konsentrere meg i mer enn 10 minutter pga hodepine.

 

Men, "on the bright side" så føler jeg meg bedre nå enn for en måned siden, så det går i alle fall oppover. Med den lille ranten (som jeg måtte uttrykke siden denne dagen har vært så ekstremt waste!) så går jeg og legger meg og håper på bedre nytt i morgen.

 

God natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...