Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det du studerer der på andre siden av dammen?

 

Jeg studerer til en bachelor of arts, men har ikke bestemt i hva ennå. Er så masse å velge i. Når de sier det heter arts så er det ikke kunst, under arts så er det masse forskjellig fag, sånn som historie, økonomi, film studier, statsvitenskap og masse mer. Man velger ikke hva man vil spesialisere seg i før tredje året. Jeg håper på å komme inn på noe som heter International Relations. http://en.wikipedia.org/wiki/International_relations bare poster en link, er så dårlig på å forklare.

Lenke til kommentar

Hva er det du studerer der på andre siden av dammen?

 

Jeg studerer til en bachelor of arts, men har ikke bestemt i hva ennå. Er så masse å velge i. Når de sier det heter arts så er det ikke kunst, under arts så er det masse forskjellig fag, sånn som historie, økonomi, film studier, statsvitenskap og masse mer. Man velger ikke hva man vil spesialisere seg i før tredje året. Jeg håper på å komme inn på noe som heter International Relations. http://en.wikipedia.org/wiki/International_relations bare poster en link, er så dårlig på å forklare.

 

Hørtes interessant ut :)

Lenke til kommentar

Kult, høres interessant ut! :) Tror det som heter arts der borte sånn ca tilsvarer det som går under betegnelsen humanistiske fag her til lands, altså studier som språk, kultur, historie, filosofi, politikk osv. Begrepet arts som de bruker spenner kanskje over litt mer da, det vet jeg ikke sikkert. :)

 

Selv studerer jeg hovedsakelig Språk og litteratur.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

I dag er jeg emo fordi jeg fikk varsel i religion. Hurra. Vinterdepresjoner = Høyt fravær = Varsel i fag = Depresjoner. Jeg hater meg.

 

Vinterdepresjoner? Våren kommer!

Høyt fravær? Litt værre med den, men dra deg på skolen!

Varsel i fag? Hvis du kommer deg på skolen er dette problemet løst!

Depresjoner? Hvis du innser at du bare trenger å endre noen ting (og gjør endringene) så blir depresjonene også forhåpentligvis borte!

 

Og i tillegg har du jo som du nevner, nevøer (hvorav en av dem er o store profet) og kjæreste, i tillegg til alle oss awesome forumbrukerne! Tsk tsk, vinteren er over, og syting er over. Smil til verden og verden smiler til deg.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...