Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg er helt ny på dette forumet jeg. Tenkte jeg skulle stikke innom her og si hei. Ser ut som dette er en av de mest populære stedene på forumet. Men nå begynner det å bli sent her i Canada så på tide jeg legger meg nå.

 

Hei og velkommen til forumet :)

 

Som Nøtte sier, så er denne tråden "the place to be".

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg er helt ny på dette forumet jeg. Tenkte jeg skulle stikke innom her og si hei. Ser ut som dette er en av de mest populære stedene på forumet. Men nå begynner det å bli sent her i Canada så på tide jeg legger meg nå.

Hei! Alltid hyggelig med nye medlemmer, håper vi ser deg ofte her fremover, selv om tidsdifferansen kanskje jobber litt mot oss på det punktet.

 

Uansett er det utrolig kult at du studerer i Canada, kan vi håpe på at du deler noen av dine erfaringer fra BioWares hjemland? ;)

Lenke til kommentar

Jeg gråter fortsatt over mine tapte borderlands karakterer! Måtte de hvile i fred!

 

Hva skjedde med dem?

 

Å vente på bussen i varmegrader er en luksus jeg helt hadde glemt!

 

Hehe, gøy at Gamer bruker skryteretten sin fra Gullstikka nå, men håper ikke at de gjør som Gamereactor og har det oppe to år etter at de vant... :p

 

Nja, de vant jo i fjor så det blir bare ett år siden - å vinne flere år på rad er da absolutt skryteverdig - men siden de har gratulert Gamer.no med årets seier så burde de jo vite at det begynner å bli kveld for den banneren deres nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Huff, det at gamle mennesker krymper er visst sant.

 

Ifølge passet mitt fra 2006 var jeg da 189 centimeter høy, mens jeg den dag i dag ikke er mer enn 184 centimeter høy. Fem centimeter på fire år. Skummelt hvor lav jeg kommer til å være når jeg blir over 60 år. Om jeg blir over 60 år.

Lenke til kommentar

Huff, det at gamle mennesker krymper er visst sant.

 

Ifølge passet mitt fra 2006 var jeg da 189 centimeter høy, mens jeg den dag i dag ikke er mer enn 184 centimeter høy. Fem centimeter på fire år. Skummelt hvor lav jeg kommer til å være når jeg blir over 60 år. Om jeg blir over 60 år.

 

Du er klar over at det kan være ganske stor forskjell fra målebånd til målebånd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...