Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg omsider gått vekk fra Opera og begynt å bruke Google Chrome.

 

Vi får se når Opera endelig lanserer en build av versjon 10.50 som faktisk fungerer og samtidig yter så bra som de sier den skal gjøre. :)

1+

 

Blir og bli 4 laaaaaaaaaaaaaaaaaaange virkedager til BF:BC2 kommer...

Lenke til kommentar

Nå er jeg endelig hjemme etter en nokså kjedelig uke på hytta! Det som er litt skummelt er at det er styrketest i morra. Jeg er ikke svak, men klarer ikke armhevninger pga kroppsvekt :( Lite gøy

 

Motivasjon til å gjøre noe med den det vel? ;)

 

Den er nok heller dårlig desverre. Men Just Cause 2 demoen var råkul ^_^

Lenke til kommentar

Hi. I'm Tone Damlie Åberge from Sogndal and I'm replacing Jonathan from Spotify. As you've already heard from him you can now upgrade to Spåddifayj Premium by clicking the banner or visit Spåddifayj.com, but since Jonathan has been annoying you for KUWAIT some time now, we're replacing his voice with mine as a courtesy of Burger King. Have it your way.

 

Likte Jonathan og Roberta sine bedre.

De som enda ikke har kjøpt spotify burde skamme seg! Jeg skylder på dere når artister backer ut :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt det fordi jeg liker avbruddene til Jonathan og Roberta. Den hese, wannabe NSFW-stemmen til Tone derimot.. får nesten litt lyst til å betale da. For å slippe å høre den.

 

Forøvrig er det lite morsomt å skrive 7 sider bokoppsummering til i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt det fordi jeg liker avbruddene til Jonathan og Roberta. Den hese, wannabe NSFW-stemmen til Tone derimot.. får nesten litt lyst til å betale da. For å slippe å høre den.

 

Forøvrig er det lite morsomt å skrive 7 sider bokoppsummering til i morgen.

My confusion is complete! Har du kjøpt det eller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...