Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det kalt, jeg har tatt på meg slappebuksa, satt pizzaen i ovnen og skal omsider begynne på The Wire.

 

Fikk sesong 4 av House på dvd til jul, men tror du ikke de har greid å legge to kopier av disk 3 og ingen av disk 4? Det verste er at det er fra pakkeriet eller hva det nå heter, for den lå i plasten den kommer i. Irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og mimrer tilbake til da jeg spilte Duke Nukem (det første i serien). Kan ikke ha vært gamle pjokken da. Var vel omtrentlig samtidig som jeg spilte Lemmings og Formula One, Ducktales og andre godspill. Spillet hadde Teen rating (ESRB) når det kom, og jeg var vel noen år under ti år da. ^^

 

Men kult spill var det.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem_%28video_game%29

Lenke til kommentar

Og hvis dere er i tvil om hva dere skal stemme under kveldens Melodi Grand Prix vil jeg minne om at våre venner i Keep of Kalessin har laget et albumcover inspirert av The Elder Scrolls: Oblivion.

 

 

Coveret til albumet Kolossus:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

195368.jpg

 

 

Coveret til TES: Oblivion:

 

oblivion.jpg

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Problemet er at verden syns det er stas med noe annerledes, Norge syns svartmetall selv av det mer fantasifulle slaget bare er fælt. Og av metallhuene i Norge er halvparten trangsynte nok til å syns bidraget er sellout, mens andre halvparten er for gamle til å gidde å bry seg med å stemme.

 

Hehe, well I was proven wrong! ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...