Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det, Craxdm :)

 

 

Jeg har fått igjen Guild Wars brukeren min etter at det ble hacket for tredje gang.. Jeg måtte endre på passord på hotmailen også, pga han må ha resetta det gjennom mail. Spora ipen som gjorde det. En fyr i kina o.O

 

 

Ingen stor overraskelse der, Kina er velkjent for sånt. Eg ville forøvrig ha sjekka PC-ane du bruker jevnlig for keylogger/trojans etc. Som oftast sånn dei får tak i login/passord...

 

Edit: Og du bruker sjølvsagt ikkje same passord fleire stader, sant? ;)

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Folk er så redde for kulden. Greit nok at det er kaldt når du setter deg i bilen om morgenen og når du drar hjem igjen etter jobb, men det er jo fordi du nettopp har oppholdt deg lenge i et oppvarmet bygg. Jeg klarer meg fint ute med en god jakke og noe annet enn en joggebukse, så fremt jeg er i bevegelse.

 

Vinteren er utrolig fin om man først kommer seg ut. Om man bare ser på den vil man ha sommer.

Lenke til kommentar

Skal legge meg jeg og. Har kommet litt for sent på jobb hver dag denne uka nå og sjefen begynner å bli litt grumpy av det. Må vel få litt mer enn de vanlige 4-5 timene. Det vil da si seks timer. Stor forandring...

 

Men må man se Heroes før man legger seg så må man se Heroes før man legger seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...