Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bare det er drittunge å drive på sånn, Boheme netter. Nå her jeg jo sett filmen to ganger, men jeg synes likevel det er utrolig dårlig gjort om noen som ikke har sett den ser hva du har skrevet. Kanskje er ikke historien kjempebra, men det er likevel ganske ødeleggende å vite alle de største plottene før man ser filmen.

 

Det jeg har skrevet? Om du ser nøye etter vil du observere at det ikke var jeg som postet spoileren. Jeg vil ha meg frabedt slike bunnløse anklager.

 

-

De fleste gode, klassiske historier er forutsigbare, og anti-kolionalisme er en historie som fortjener å bli fortalt om igjen, om det er satt i den nye verden, eller med frisk innpakning på en NY verden.

Lenke til kommentar

Sant nok, en historie/plott hadde ikke blitt en klisje hvis den ikke var god. De fleste historier er jo i bunn og grunn klisjeer, det er måten den fremstilles på som gjør den unik. Og jeg skal innrømme at Avatar gjorde svært mye riktig på det punktet, stemningen i filmen var upåklagelig (kanskje med unntak av den scenen som kan se ut som en merkelig orgie, dere vet hvilken jeg mener ;) ).

Lenke til kommentar

At dei speler mykje likt skal eg vere heilt einig i, men eg synst derimot det er jævlig fett.

 

Ein treng ikkje meir enn 3-4 riff for å lage kanonbra musikk, jamfør AC/DC :D

 

Her er jeg helt enig, men mens Vekselstrøm/Likestrøm leverer tøffe låter er Immortal sine trege og kjedelige. Gode riff kan repeteres ofte, men Immortal sine riff er ikke gode. I mine ører. Skal jo ikke stikke under en stol at de er gode musikere, og det er en grunn til at de er så populære.

Endret av AltF4
Ikke på grunn av Mammakamel v2.0 i vaffal.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...