Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får det fire-fem ganger i løpet av året selv, skal heldigvis opereres etterhvert.

Trykkammer -> Gå fra høyt trykk til lavt trykk megasuperduperfort -> Problem solved.

PS: Ferie :D Skal riktignok ha kjøretime kl 7 i morgen tidlig og skal muligens jobbe de to første ukene i ferien, men ferie er ferie.

Lenke til kommentar
A week-old cocker spaniel puppy in Great Britain survived being accidentally flushed down the toilet when he was trying to wash it.

Now named Dyno after the name of the plumbing company that rescued him, the puppy's young owner Daniel Blair, 4, thought the puppy needed washing after a muddy romp in the yard, so he placed in the toilet, and flushed, thinking Dyno would just get a bath. Instead, he was swept into the sewer system.

Firefighters and animal welfare officers could not reach it, so Daniel's mother called Dyno-Rod, who used the type of camera they use to check for sewage pipe problems, and spotted the dog lying upside down in a pipe about 20 meters away from the Blair's house. Dyno-Rod then used a long rod to push the pup to the nearest manhole cover, then retrieved him.

Of course, Daniel promises to never do it again, which means the family will never get him to bathe a dog, no matter how big the dog is. Ah, well.

Jøss iharal3, ikke dårlig. Hva fikk deg til å registrere deg nå, om du adri har gjort det før?

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...