Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt til å kjøpe The Sims 3 for å ha litt tidsfordriv i sommerferien når jeg er borte fra internett og PS3. Det ser dessverre ut til at Mac'en min ikke kan kjøre det. Jeg kan absolutt ingen ting om ting rundt systemkrav, som RAM, grafikkort osv, kan noen bekrefte at denne MacBooken ikke kan kjøre The Sims 3, og om det isåfall er noe jeg kan laste ned el. for å få det til?

Dette er hva som står på esken til Macen:

Skjul

- 2,16 GHz Intel Core Duo-prosessor

- 1 GB (to SO-DIMMer 512 MB) DDR2 SDRAM, støtter opptil 2 GB

- 120 GB 5400-rpm harddisk

- 13,3 tommers (diagonalt målt) widescreenskjerm med TFT-teknologi, 1280 x 800 bildepunkter

- Intel GMA 950-grafikkprosessor med 64 MB DDR2 SDRAM som deles med hovedhukommelsen

Lenke til kommentar
Hadde tenkt til å kjøpe The Sims 3 for å ha litt tidsfordriv i sommerferien når jeg er borte fra internett og PS3. Det ser dessverre ut til at Mac'en min ikke kan kjøre det. Jeg kan absolutt ingen ting om ting rundt systemkrav, som RAM, grafikkort osv, kan noen bekrefte at denne MacBooken ikke kan kjøre The Sims 3, og om det isåfall er noe jeg kan laste ned el. for å få det til?

Dette er hva som står på esken til Macen:

Skjul

- 2,16 GHz Intel Core Duo-prosessor

- 1 GB (to SO-DIMMer 512 MB) DDR2 SDRAM, støtter opptil 2 GB

- 120 GB 5400-rpm harddisk

- 13,3 tommers (diagonalt målt) widescreenskjerm med TFT-teknologi, 1280 x 800 bildepunkter

- Intel GMA 950-grafikkprosessor med 64 MB DDR2 SDRAM som deles med hovedhukommelsen

 

Kan nok spille det med delvis fornøyelse. Men vil nok ikke gå så raskt på høy grafikk :)

Lenke til kommentar

Har sett på den, men det virker jo ikke på Mac, såeh.. :)

 

Hadde tenkt til å kjøpe The Sims 3 for å ha litt tidsfordriv i sommerferien når jeg er borte fra internett og PS3. Det ser dessverre ut til at Mac'en min ikke kan kjøre det. Jeg kan absolutt ingen ting om ting rundt systemkrav, som RAM, grafikkort osv, kan noen bekrefte at denne MacBooken ikke kan kjøre The Sims 3, og om det isåfall er noe jeg kan laste ned el. for å få det til?

Dette er hva som står på esken til Macen:

Skjul

- 2,16 GHz Intel Core Duo-prosessor

- 1 GB (to SO-DIMMer 512 MB) DDR2 SDRAM, støtter opptil 2 GB

- 120 GB 5400-rpm harddisk

- 13,3 tommers (diagonalt målt) widescreenskjerm med TFT-teknologi, 1280 x 800 bildepunkter

- Intel GMA 950-grafikkprosessor med 64 MB DDR2 SDRAM som deles med hovedhukommelsen

 

Kan nok spille det med delvis fornøyelse. Men vil nok ikke gå så raskt på høy grafikk :)

 

Men det er fullt mulig å spille det uten masse lag og ødeleggende ting og tang? Vil ikke bruke 350 kr for så å finne ut at spillet bare funker sånn halvveis, at grafikken er som på en Gameboy og at det tar tre år å laste inn, om det kan skje.

 

EDIT:

Det finnes vel ikke en lignende side som denne som også virker på Mac?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...