Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nemen. Det hadde jeg ikke fått med meg, det regner jo. :D tror det blir kveldstur på meg i kveld.

I dette været?

Ja selvfølgelig, ^_^ det er jo kjempe koselig å gå rundt i det ferske regnværet, særlig når det er så lenge siden sist.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Er egentlig bare tullete å ikke ha en PS2.. et enormt bibliotek med kvalitetstitler, skammer meg litt over at jeg ikke har en selv. :-/

 

Hmh.. Kjenner følelsen egentlig! Selv om jeg nok ikke kommer til å bruke penger på en PS2 (Heller ps3 :p) i nær fremtid. Får heller ta det når jeg har blitt mer etablert!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Darleg olv strranden :p

Hehe. Så du ikke den før no? Det er jo bare et stykke fra bergen, så synes det passet ganske fint. ^_^

 

Har ikke sett den lille notisen, nei. Men joa, det passet fint :D

Lenke til kommentar
What? Trodde du var xbox 360 fantast :p

Eneste grunnen til at jeg kjøpte Xbox 360 var egentlig fordi den kom ut først, og fordi jeg hadde gledet meg til Gear of War en stund. Hadde Playstation 2 i mange herrens år før jeg kjøpte meg en Xbox, og en Playstation før det igjen. Når Xbox 360 kom ut ventet jeg med å kjøpe den til Gears of War kom ut, og da ble den gamle xboxen overflødig samt at Playstation 2 maskinen var mistet og Playstation maskinen ødelagt.

 

Så det har blitt et par år nå uten noen Playstation 2, men er veldig fornøyd med å ha en i hendene igjen nå.

Lenke til kommentar
ha ha ha

 

 

Sett Layer Cake? ^^

Fantastisk film. Min favorittfilm faktisk :D

 

Fortell, da. Oppsummer filmen kort, og putt det i en spoiler, jeg ble nysgjerrig.

Er ikke så flink til å oppsumere, men handler om

en som er en mellommann som deler narkotika og har planer om å slutte, også skjer det veldig mye. (see? :p)

 

Men her er trailer:

Skjul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...