Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Inatt sov jeg med frysninger. Måtte ta på meg en t-skjorte, sokker og en ekstra dyne bare for å fryse litt mindre. Når jeg våknet hadde jeg snaut niogtredve i feber. Er ikke alltid greit å være syk! :p

 

Edit: Kan jo forsåvidt si god natt, Shampoo!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Sier god natt jeg og. Siste skoledag og vitnemålsutdelig imorgen. Det blir 4 TIMER å se på andre få et enkelt ark.. Jeje Så gøy så gøy. *konverterer masse DW episoder til mpeg4*

Lenke til kommentar

God kveld folkens.

 

Jeg har gått på en liten blemme..

 

Når vi spiste middag kom det noe over meg og jeg ble plutselig utrolig trøtt. Jeg spiste ferdig middagen, gikk ned i senga og... Snork...

 

Jeg hadde egentlig bare tenkt til å sove litt, men den planen gikk i vasken. Jeg sto opp for ca. en time siden, og da hadde jeg sovet fra halv sju til elleve.

 

Konsekvensen av det er at jeg er så våken som aldri før. Dette er forsåvidt greit, men jeg skal på skolen i morgen, noe jeg tror ikke blir så veldig gøy :(

Lenke til kommentar

Error: Da er vi i omtrent samme situasjon, eller... med unntak av at jeg ikke har skole i morgen siden jeg kom opp i eksamen. Studiedag ftw. (burde kanskje begynt å øve litt)

 

lolidude: Hvorfor henger du der egentlig?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...