Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog, PTF er det tåpeligste faget som noen gang har eksistert. Gratulerer alikevel :D

 

Tåpligste? PTF i media er jo noe man velger å spesialisere seg i, og har stor betydning.

 

@Lakus: Nei ikke alle har fått vurderingen sin enda, men læreren sa jeg var den eneste som fikk det da.

Lenke til kommentar
Eg skriv ein FF om ein soldat i Gondor, no. Veit ikkje kom eg klarar å skrive noko bra, men det får tida til å gå.

Del den med oss når den er ferdig da. Eller i alle fall del den med meg. ;)

 

Viss den blir god kan eg leggje den ut her, viss den blir dårleg så kan eg vel alltids dele den med deg :)

 

Den er på engelsk (skriv den for eit engelsk forum)

Lenke til kommentar
Dog, PTF er det tåpeligste faget som noen gang har eksistert. Gratulerer alikevel :D

 

Tåpligste? PTF i media er jo noe man velger å spesialisere seg i, og har stor betydning.

 

Måten faget er lagt opp på og dette med å trekke teorier inn i rapporter og lignende, finner det egentlig litt usmakelig :p

Lenke til kommentar

Prosjekt i fordypning vi snakker om? faget er greit det, men enig i at rapportene suger livet ut av deg. Det er slitsom å skrive fem sider om hva du har gjort, blandet sammen med unyttig fakta når du egentlig ikke har noen anelse om hvorfor du gjordet det til å begynne med.

 

God morgen forresten. :)

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme :) På skolen i dag leverte vi skolebøkene (hadde heldigvis alle) og så så vi filmen Jonny Wang (elns.) Siden filmen sluttet før vi egentlig skulle hjem, var det ikke noen skolebuss der. Derfor valgte jeg og en kamerat og gå hjem i regnværet, og det var veldig utrolig "koselig" :)

 

Skjønner ikke hva alle her på østlandet synes er så fælt med regn.. Selv synes jeg det bare er forfriskende og som sagt, koselig!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...