Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Østlendinger blir like overrasket hver gang det faller hvitt stoff fra himmelen som pakker seg sammen og gjør bilkjøring med sommerdekk uforholdsmessig vanskelig - til tross for at det gjentar seg hvert år.

Hva er det fenomenet du prater om?

Det blir populært kalt "snø". :)

 

Lurer på hvor jeg skal reise i høst/neste år. His dere kunne velge kun et sted i verden, hvor ville dere dratt?

Berlin eller New York. :)

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Østlendinger blir like overrasket hver gang det faller hvitt stoff fra himmelen som pakker seg sammen og gjør bilkjøring med sommerdekk uforholdsmessig vanskelig - til tross for at det gjentar seg hvert år.

Vestlendinger og nordlendinger blir like overasket hver gang når de finner ut at østlendinger ikke bare er pappagutter og evneveike homser.

Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil valgt Italia. Et flottere land skal du lete lenge etter, og hvis du drar litt utenfor de verste turistområdene kan du finne skjulte perler uten like. Eneste som er litt dumt er at du skal reise til høsten, og i Oktober/November begynner det å bli litt kaldere.

 

Forresten, hvor er sammendraget? <_<

Lenke til kommentar
Gorm: Fy som jeg lo av "You fuck you bitch" filmen i signaturen din. Del to var jo fanstastisk. D;

Noen la merke til den faktisk :D . Utrolig morsom.

 

edit: jeg liker vinter og snø :), og klager ikke når det er sørpe. Men så kjører ikke jeg bil da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Østlendinger blir like overrasket hver gang det faller hvitt stoff fra himmelen som pakker seg sammen og gjør bilkjøring med sommerdekk uforholdsmessig vanskelig - til tross for at det gjentar seg hvert år.

Vestlendinger og nordlendinger blir like overasket hver gang når de finner ut at østlendinger ikke bare er pappagutter og evneveike homser.

 

Trenger da ikke være homofil eller pappagutt for å ha et blissful ignorance-forhold til fenomenet snø. Selv de presumptivt intelligente ankerne på Dagsrevyen synes å være like overrasket hver vinter.

Lenke til kommentar

Høres ut som flotte steder. Selv bestemte jeg meg for at det må bli enten Frankrike, Italia, Egypt eller Japan.

 

Østlendinger blir like overrasket hver gang det faller hvitt stoff fra himmelen som pakker seg sammen og gjør bilkjøring med sommerdekk uforholdsmessig vanskelig - til tross for at det gjentar seg hvert år.

Hva er det fenomenet du prater om?

Det blir populært kalt "snø". :)

Nei her oppe heter det "sne"/"sny".

 

Østlendinger blir like overrasket hver gang det faller hvitt stoff fra himmelen som pakker seg sammen og gjør bilkjøring med sommerdekk uforholdsmessig vanskelig - til tross for at det gjentar seg hvert år.

Vestlendinger og nordlendinger blir like overasket hver gang når de finner ut at østlendinger ikke bare er pappagutter og evneveike homser.

:o Hva er det du sier, er de ikke det! Det viste jeg faktisk ikke, nå ble jeg overasket. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Høres ut som flotte steder. Selv bestemte jeg meg for at det må bli enten Frankrike, Italia, Egypt eller Japan.

 

Østlendinger blir like overrasket hver gang det faller hvitt stoff fra himmelen som pakker seg sammen og gjør bilkjøring med sommerdekk uforholdsmessig vanskelig - til tross for at det gjentar seg hvert år.

Hva er det fenomenet du prater om?

Det blir populært kalt "snø". :)

Nei her oppe heter det "sne"/"sny".

 

Jeg sa POPULÆRT kalt snø. :p

Endret av Benny
Lenke til kommentar
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...