Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fjernet fire innlegg fra tråden som gikk på person, og ikke trådens tema.

Hold dere for gode for å delta i fanboy-diskusjoner folkens. Og ikke minst unngå å provosere, og prøv å overse provokasjoner. Rapporter heller det gjeldende innlegget ;)

Reaksjoner på moderering tas på PM, og ikke i tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange timer brukte du sånn ca? Og hvor mange ganger har du rundet det? Mener å ha lest at det vil ta rundt 8-10 timer å gjennomføre. Kan det stemme? :)

Har bare rundet det to ganger, nå som move patchen har kommet blir det kanskje en gjennomspilling til. :) Hmm, ja vil tro rundt 10 timer er et godt anslag. Og 10 godt brukte timer vil jeg så absolutt si det er. ;)

Skrevet

Fikk endelig Kingdom Hearts Birth By Sleep Special Edition, gleder meg til å spille dette :D

Du kan like godt skippe alt av cutscenes. Men gameplayet er fantastisk.

Skrevet (endret)

Synes cutscenene er verdifulle siden jeg er en ganske stor fan av Kingdom Hearts serien. Synes til nå spille er bra

Bare settinga gir meg gåsehud :)

Endret av Toman
Skrevet (endret)

Rundet Medal of Honor nå. Det var litt... Meh... :unsure:

Syns det virka veldig kort også, mulig jeg tar feil men. Har vel noen timer til på MP og Tier 1 mode

Endret av Kjågen
Skrevet (endret)

Prøvde å starte Vidzone på PS3 nå.. Får bare: Database is corrupted, please reinstall application..

Hva skjer? :(

Men det tok meg 6 sek å koble pc'n til anlegget, og vidzone er crap, så care lizzm :D

Endret av Kjågen
Skrevet

Jeg hørte du liker Fable 2 så akkurat nå er det gratis, er vistnok bare for US members, men det er jo mulig å lage accounter:

http://marketplace.x...00-00004d5307f1

Laster ned på EU-account nå.

Når jeg logget inn står det at prisen er $20, selv om det var gratis tre sekunder før, før jeg logget inn. Uansett så har jeg Limited Edition, så det finnes ikke tap.

Skrevet

Ble akkurat ferdig med Enslaved og jeg må innrømme at jeg har dårlig samvittighet for ikke å ha spilt det mer sammenhengende. Jeg har spilt det veldig oppstykket i en uke nå, en måte å spille på jeg liker svært dårlig. Når det kommer til historier vil jeg gjerne svelge den i størst mulig biter, og Enslaved fortjener så mye bedre enn å bli småspist på.

Skrevet

Jeg klarer ikke nyte spill etter at StarCraft 2 kom ut. All kveldsspillinga går med til det, og det irriterer meg litt samtidig som jeg virkelig koser meg med Skype og spillet i skjønn forening. Når jeg legger meg blir det gjerne en halvtime-time med DeathSpank: T.o.V. (som jeg virkelig elsker), men jeg ser i hylla og finner titler jeg hadde lovet meg selv å prøve. Men akk, jeg finner ikke tid når jeg vet jeg har kos på dataen.

Dessuten forsvinner store deler av gleden ved å følge andre spill, som da for eksempel Enslaved som jeg har lyst til å prøve men som jeg ikke "gidder" bry meg om fordi jeg ikke finner tid og ro til å spille det uansett.

Skrevet

Da fikk jeg prøvd force unleashed 2 og ble virkelig imponert. Har ikke prøvd nr 1 så var litt usikker på hva som ventet, men spillet var veldig moro. De får deg virkelig til å føle deg kraftig i det spillet. Var i utgangspunktet ikke blant mine høstkjøp, men må definitivt vurdere det nå.

Skrevet

Jeg klarer ikke nyte spill etter at StarCraft 2 kom ut. All kveldsspillinga går med til det, og det irriterer meg litt samtidig som jeg virkelig koser meg med Skype og spillet i skjønn forening. Når jeg legger meg blir det gjerne en halvtime-time med DeathSpank: T.o.V. (som jeg virkelig elsker), men jeg ser i hylla og finner titler jeg hadde lovet meg selv å prøve. Men akk, jeg finner ikke tid når jeg vet jeg har kos på dataen.

Dessuten forsvinner store deler av gleden ved å følge andre spill, som da for eksempel Enslaved som jeg har lyst til å prøve men som jeg ikke "gidder" bry meg om fordi jeg ikke finner tid og ro til å spille det uansett.

Akkurat derfor jeg sluttet å spille WoW. Det er det som er problemet med spill som har online flerspillerfunksjon, - de tar vekk tiden fra gode singleplayer-spill du helst ikke skulle vært foruten opplevelsen av.

Skrevet (endret)

Har ikke fulgt med så veldig på Kirby's Epic Yarn, men

Release date(s)

JP October 14, 2010

NA October 17, 2010

EU Q1 2011

LOL FAEN TA DEG NINTENDO

Endret av Gormers
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive