Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig,dårlig utvikling....RE spillene døde jo pga. akkurat det :/

 

Nja, Re4 er jo rundt om et av de beste etter min mening, og syns ikke akkurat det var skummelt på noen punkter. Men det er feil sti å gå for en sånn serie ja, kan tro jeg satt med hjertet i halsen noen ganger under dead space.

 

Ja RE4 er for all del ett veldig godt spill, men det er liksom ikkje...RE :p  RE5  derimot....skrap spill i glanspapir :/

 

 

 

Lenke til kommentar

Rundet Episodes from Liberty City for noen dager siden. Var bedre enn GTA IV, oppdragene har mer variasjon og er artigere. Den beste av de to var helt klart The Ballad of Gay Tony. Men anbefaler å starte med TLAD og så ta TBOGT :)

 

av nysgjerrighet, hvor lang tid brukte du? (jeg vet du kan fjase mye rundt om du vil.hehe)

 

Tror jeg brukte rundt 16-17 timer. Men da gjorde jeg veldig mye sideoppdrag også, og prøvde å ta en del achivements, som jeg forresten ikke klarte.

Lenke til kommentar

skaperene av the conduit syntes at 350 000 solgte kopier var bra. Så kanskje 350 000++?

Du må huske at det er billigere å utvikle Wii-spill enn PS3/360-spill. Dessuten er High Voltage Software en liten utvikler, så forventningene er naturligvis lavere enn de hadde vært hos f. eks Infinity Ward eller bungie.

 

Ang. amir90's spørsmål: Man kan egentlig ikke gi noen skikkelige estimater. Den eneste skikkelige målestokken vi kan bruke er spillets salg i forhold til utgiverens forventninger. Wii fikk en del kritikk pga det "dårlige" salget til No More Heroes. I ettertid viste det seg at spillet ble Suda51's mestselgende spill noensinne. Marvelous Interactive holdt til og med en fest for å feire det gode salget.

 

Dersom man antar at det er snakk om et markedsført spill med en viss grad av kvalitet så ville jeg ha sagt rundt 500k for Wii og 1000k for 360/ps3.

Lenke til kommentar

Der fikk jeg bestilt Final Fantasy XIII (PS3) og God Of War III (PS3)

Vurderte å ta Battlefield Bad Company 2 isteden for Final Fantasy XIII men jeg er enda usikker hvilken versjon jeg skal gå for med BFBC2.

 

Har testet begge demoene av BFBC2 og på PS3 var det litt dårligere teksturer men på 360en var det lagg og du kunne gå gjennom bakkene og viss jeg bytta våpen så fikk jeg det våpenet jeg ikke ville ha... Derfor er jeg usikker på hvilken av de jeg skal gå for.. Har bare ca 6 dager med Live igjen :p, dem må jeg spare litt..

Lenke til kommentar

der var fallout 3 runna også(utenom DLC).. litt over 15 timer brukte jeg, hvor lang tid brukte dere andre som har spillt gjennom det? Trodde det skulle vare lenger enn 15 timer

 

15 timer? Brukte godt over 60 timer uten noen av DLC. Har du kun gjort mainquest?

 

ja tror det.. prøvte å se om det var fler ting å gjøre etterpå men kommer bare der på creditsen og så tilbake på hovedmenyen. Må jeg begynne på en helt ny save?

Lenke til kommentar

Skammer meg litt enda ove at Uncharted 2 fortsatt ikkje er i hus, men testet demoen nettopp :) Grafikken var jo fenomenal, og augene til dene tøsa vår var virkelig shiny :p  Men det som skuffet meg litt var animasjonene som ikkje holdt heilt nivået med resten. Assasins Creed 2 har vel litt å skylden her, siden animasjonene her er rimelig fantastiske med all klatringen og slikt :)

 

 

 

 

Pytt sann, spillet skal kjøpes uansett.

 

 

Lenke til kommentar

Har du ikke spilt Uncharted 2?:OO skam og skuff:(

To many games atm :( 

 

 

Men den som venter, venter ei forgjeves ? :p

 

Har fått unna en del spill siste mnd.

 

Halo:ODST

MOH:Airborne

Assassins Creed 2

ME 1 og 2

Bad Company ( i dag satser eg på)

 

Såe samvittigheten begynner å lysne her i gården :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...